اپراتورها

تلفن همراه

August 9, 2014
5:04 شنبه، 18ام مردادماه 1393
کد خبر: 63662

موفقیت واحد مشتریان سازمانی MTN با ارایه سرویس‌های جدید ابری

واحد مشتریان سازمانی MTN با افزودن پنج سرویس جدید به سبد سرویس‌های ابری خود، خدمات خود را در این زمینه ارتقا داده است.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این خدمات که شامل ابزارهای بازاریابی و محصولات امنیتی و حسابداری است، با هدف تسهیل و بهبود اداره امور کسب‌و‌کار مشتریان ارائه می‌شود.
 
الینا تسوروس، سرپرست مدیریت واحد مشتریان شرکتی گروه MNT در این باره گفت: در گذشته نیز محصولات و خدمات ابری موجب افزایش راحتی مشتریان و کمک به کسب‌و‌کار در بازارهای ما و در نهایت کاهش هزینه‌های عملیاتی و زیرساختی شده‌اند. افزایش خدمات جدید موجب بهبود سرویس‌ها شده و ارزش مشتریان به خصوص مشتریان فعال در حوزه تجارت و خرده فروشی و بخش‌های خدمات حرفه‌ای را افزایش می‌دهد.
 
از جمله سرویس‌های ابری می‌توان به ابزار اتوماسیون بازاریابی اشاره کرد که با استفاده از آن شرکت‌ها قادر خواهند بود پیام‌های سفارشی و اطلاعات برنامه‌ها را به بیش از ۱۰ هزار مخاطب ارسال کنند. بدین ترتیب انتظار می‌رود با استفاده از روشی ارزان برای ارتقای ارتباط با مشتریان، ارزش بخش تجاری و خرده فروشی ارتقای چشم‌گیری داشته باشد. علاوه بر ابزار اتوماسیون بازاریابی، خدمات حسابداری مالی نیز به سبد خدمات ابری MTN افزوده شده است. با استفاده از این سرویس کسب‌و‌کارها می‌توانند مشتریان، تامین‌کنندگان و اقلام موجودی را به صورت آنلاین مدیریت کنند. این دو سرویس به زبان انگلیسی و فرانسه قابل دسترسی هستند.
 
از میان سایر سرویس‌های جدید می‌توان به ابزارهای سبک مدیریت ارتباط با مشتریان که به کمک این ابزار کسب‌و‌کارها قادر به انجام عملیاتی مانند پیگیری فروش خواهند بود؛ ابزار مشارکت که با استفاده از آن افراد می‌توانند فایل‌ها را به اشتراک بگذارند؛ و ابزار امنیتی که رمزگذاری را میسر کرده و خدمات بازرسی مختصر بسته‌های اطلاعاتی (LPI) را فراهم می‌کند، اشاره کرد.
 
تسوروس می‌افزاید: این خدمات جدید مشتریان تجاری ما را قادر می‌کند تا تنها با استفاده از یک ارائه دهنده خدمات یعنی MTN، عملیات‌های مالی خود را مدیریت کنند. علاوه بر سادگی، استفاده از این سرویس‌ها راحت بوده و قابلیت سفارشی‌سازی را نیز دارند. برای نمونه، مشتریان MTN در آفریقا می‌توانند از طریق اعتبار تلفن همراه یا پول همراه، هزینه مربوط به خدمات ابری را پرداخت کنند. ما همواره تلاش می‌کنیم راهکارهایی ساده و سفارشی‌شده را به مشتریان ارائه کنیم تا به رشد کسب‌و‌کارهای کوچک و بهتر شدن کسب‌و‌کارهای بزرگ کمک کرده باشیم.
 
این پنج سرویس جدید در تمامی ۹ کشوری که MTN در آنها خدمات ابری ارائه می‌دهد، قابل دسترسی است. این ۹ کشور شامل اوگاندا، غنا، نیجریه، زامبیا، کامرون، گینه کوناکری، ساحل عاج، آفریقای جنوبی و سوازیلند هستند.
 
سبد خدمات ابری MTN همچنین شامل موارد زیر می‌شود: ایمیل ابری ام‌تی‌ان که با کمک آن کسب‌و‌کارها می‌توانند از طریق برنامه‌های دسکتاپ یا به صورت آنلاین از طریق دسترسی به وب از هر نقطه‌ای به حساب‌های ایمیل خود دسترسی داشته باشند؛ ویدیو کنفرانس ابری ام‌تی‌ان که به کمک آن مشتریان می‌تواند با مشتریان، پیمانکاران و کارکنان خود جلسات مجازی داشته باشند؛ امنیت ابری ام‌تی‌ان که با استفاده از آن می‌توان به کمک برنامه‌های پیشرفته از داده‌های مشتریان محافظت کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.