اپلیکیشن

تلفن همراه

August 11, 2014
9:02 دوشنبه، 20ام مردادماه 1393
کد خبر: 63702

۳۰۰ هزار نرم افزار در Windowsphone Store

به گزارش Cnet تعداد نرم افزار های موجود در Windowsphone Store از مرز ۳۰۰ هزار گذشته است که خبری مسرت بخش برای مایکروسافت و کاربران سیستم عامل موبایل این کمپانی محسوب می شود.
 
یکی از ایراداتی که منتقدین بر عموم سیستم عامل ها غیر از iOS و اندروید می گیرند کمبود برنامه های کاربردی برای آنهاست اما به نظر می آید که با توجه به آمار فوق ویندوزفون کم کم از زیر بار این انتقادات خارج خواهد شد. یکی از سخنگوهای کمپانی مایکروسافت هم با ذکر رقم ۳۰۰ هزار برای تعداد برنامه های موجود ویندزوفون، خبر از افزایش ۹۴ درصدی تعداد برنامه های استور ویندوز و ویندوزفون و رشد ۵۰ درصدی تعداد توسعه دهندگان رسمی آنها در یک سال گذشته داد که موفقیت چشم گیری برای این کمپانیست.
 
البته مایکروسافت هنوز تا رسیدن به رقم ۱٫۲ میلیاردی تعداد نرم افزار های موجود در App Store اپل راه درازی را در پیش دارد اما به نظر می آید که با توجه به رشد سریع تر، رسیدن به این هدف چندان هم نشدنی نباشد. در صورت تحقق ایده Universal Apps مایکروسافت و عرضه نرم افزار هایی که بر روی هم ویندوز و هم ویندوزفون کار کنند احتمالاً شاهد استقبال بیش از پیش کاربران از این سیستم عامل ها و در نتیجه اقبال بیشتر توسعه دهندگان و برنامه نویس ها نیز خواهیم بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.