بازار سرمایه

باندپهن

باندپهن ثابت

رگولاتوری

August 12, 2014
13:26 سه شنبه، 21ام مردادماه 1393
کد خبر: 63722

مطالبه خسارت ۲٫۵ میلیارد تومانی شاتل از مخابرات استان قم

گروه شرکت‌های شاتل بابت خسارت‌های وارده و دریافت نکردن امکانات مخابراتی مورد نیاز خود از شرکت مخابرات استان قم ۲٫۵ میلیارد تومان خسارت مطالبه کرده است.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی شاتل، پیرو نامه‌های ارسالی، شرکت شاتل برای رفع مشکل محدودیت پورت پسیو نامه‌های بسیاری برای شرکت مخابرات استان قم ارسال کرده و جلسات مختلفی برگزار کرده است و با درنظر گرفتن درخواست‌های رسمی امکانات مخابراتی در نامه‌های پیوست این شرکت نتوانسته است امکانات مورد نیاز خود را براساس حقوق پروانه تامین کند.
 
بر همین اساس شاتل براساس بند ۸ مصوبه ۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از این شرکت مخابراتی خواسته است مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۸۰۰ ریال بابت خسارت وارده ناشی از عدم واگذاری امکانات تا پایان تیرماه سال ۱۳۹۳ به این شرکت پرداخت کند.
 
احمد نخجوانی، مدیر عامل شاتل گفته است: شرکت مخابرات استان قم، در آخرین صورت حساب خود، خسارت¬هایی را بر اساس مصوبه¬ی ۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات محاسبه کرده است و از قضا این جای امیدواری برای ما دارد که شرکت مخابرات قم، مصوبات سازمان تنظیم مقررات و قوانین کشور را قبول داشته باشد. ما هم این مبلغ درخواست خسارت از مخابرات استان قم را بر اساس مصوبه¬ی ۹۷ کمیسیون تنظیم مقررات محاسبه کرده ایم.
 
گفتنیست پیگیری‌های شاتل برای دریافت امکانات مخابراتی در این استان طبق قانون و مطابق با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، درحالی صورت می‌گیرد که این شرکت مخابرات استانی بیش از یک سال است که از واگذاری امکانات جدید خودداری می‌کند و در همین حال، مخابرات استان قم اعلام کرده است که قرار است ۷۰٫۰۰۰ سرویس جدید به کاربران خود در استان قم واگذار کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.