اپراتورها

تلفن همراه

August 13, 2014
7:34 چهارشنبه، 22ام مردادماه 1393
کد خبر: 63758

سیدهاشمی :حوزه ثابت مخابرات ایران باید با مدیریت یکپارچه اداره شود

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت مخابرات ، با تاکید بر مدیریت یکپارچه در روند برنامه تحول گفت : اکنون زمان آن رسیده که تکلیف مدیریت یکپارچه با حفظ جایگاه شرکت های مخابرات استان ها ؛ در حوزه ثابت مشخص شود و به این منظور استفاده از نقاط مشترک درحوزه های مختلف می تواند به این امرکمک کند .
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،  سیدهاشمی ، با قدردانی از زحمات مهندس پور رنجبربه عنوان مدیر عامل سابق شرکت مخابرات ایران ، گفت : مسوولیت ها، فرصت هایی هستند که افراد می توانند از آنها توشه راهی برای خود تهیه کنند و البته این ، راهی طولانی ست چرا که باید از تمام ساعات و لحظات برای ایفای نقش مطلوب خود استفاده کنند .
وی با تبریک به مهندس ابراهیمی صدرآبادی ، گفت : یکی از ویژگی های بارز مهندس ابراهیمی شناخت وی از مجموعه ی مخابرات است که همین شناخت ، بخش عمده مدیریت است . و به لطف خدا این فرصت برای وی با شناخت آسیب ها و آگاهی به نیروی انسانی فراهم شده است .
 
سید هاشمی همچنین افزود : راهبرد ، حفظ روحیه تعامل با دیگر اپراتورها و رقبا ست و در عین رفاقت ، تلاش خود را برای رقابت با آنها ادامه خواهیم داد .
وی در برنامه مدیرعامل جدید به دو رابطه برنامه ای و غیر برنامه ای اشاره کرد وگفت : اجرای برنامه در هشت واحد متمرکز صورت می گیرد و به صورت ریلی حرکت می کند . در هر ایستگاه برای برنامه ها بررسی و نظارت می شوند .
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، رسیدگی و مشخص شدن وضع کارگزاران روستایی را نخستین اولویت کاری مدیرعامل جدید اعلام کرد و گفت : ارتقای سطح کیفی نیروی انسانی و آموزش از برنامه های کیفی و ایجاد وتوسعه خدمات ارزش افزوده، جزء برنامه های کمی وی خواهد بود .
وی گفت : اجرای مولفه های مقام معظم رهبری در بعد اقتصاد مقاومتی می تواند ما را در رهایی از تحریم ها و تهدیدها کمک کند و موجب توانمندی در روند اجرای برنامه های شرکت باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.