تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گوشی

لوازم جانبی

August 16, 2014
5:28 شنبه، 25ام مردادماه 1393
کد خبر: 63783

اسمارت‌واچ شماره سوم سونی در راه است

اسمارت‌واچ شماره سوم سونی در مراحل تحقیق و طراحی خود قرار دارد و گفته شده که سیستم‌عامل اختصاصی با اینترفیسی کاملا متفاوت، سیستم شارژ وایرلسی از ویژگی‌های اصلی آن خواهد بود.
 
سونی اسمارت‌واچ 2 خود را در ماه سپتامبر سال 2013 به بازار معرفی کرد و حالا با فاصله‌ای دوهفته‌ای تا سپتامبر 2014، اخبار رسیده از ژاپن از طراحی نسل جدیدی از از اسمارت‌واچ‌های این کمپانی خبر می‌دهد؛ اسمارت‌واچی که به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایش غیراندرویدی‌بودن آن خواهد بود.
 
 
خبری که از سوی وب‌سایت معتبر Digi-Wo منتشر شده، نشان می‌دهد که سونی در حال کار بر روی سومین نسل از ساعت‌های هوشمند خود است. اگرچه هنوز جزئیات سخت‌افزاری این ساعت هوشمند در دست نیست، اما منبع خبر سه مورد مهم این گجت را لیست کرده است.
 
نخست اینکه اسمارت‌واچ شماره سوم سونی در IFA 2014 اعلام خواهد شد و گفته شده با یک طراحی چهارگوش، وام‌گیری بسیاری را از لحاظ زبان طراحی نسبت به نسل پیشین خود داشته است. 
 
همچنین صفحه‌نمایش آن چون اسمارت‌واچ 2 مدلی اصطلاحا ترنس‌فلکتیو می‌باشد که با یک افزایش رزولوشن همراه خواهد بود. صفحه‌نمایش‌های ترنس‌فلکتیو در نور مستقیم آفتاب وضوح بسیار بالایی دارند و نیاز به نور پس‌زمینه را به کمترین میزان می‌رسانند و بنابراین عمر باتری ساعت‌های بهره گرفته شده از این تکنولوژی بیشتر است.
 
ویژگی مهم دیگر را باید در سیستم نرم‌افزاری این اسمارت‌واچ جستجو کرد. اسمارت‌واچ شماره سوم اینترفیس کاملا متفاوتی را نسبت به نسخه دوم تجربه خواهد کرد، اما متأسفانه خبری از اندروید ویر در آن نیست و سونی سیستم‌عامل خاص خود را به کار خواهد گرفت. ماژول وای‌فای نیز در این ساعت هوشمند گنجانده شده، بنابراین بدون اتصال به اسمارت‌فون قادر به انجام درخواست‌های اینترنتی کاربران خواهد بود.
 
مورد سوم سیستم شارژ این اسمارت‌واچ است که ظاهرا از نوع بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین نیاز به گفتن نیست که این ساعت هوشمند در برابر آب و گرد و خاک مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.
 
این‌ها تمام جزئیات فاش‌شده از سومین ساعت هوشمند سونی است، اما به یاد داشته باشید که فعلا در حد شایعه می‌باشند و با نزدیکی سپتامبر و برگزاری IFA باید جزئیات بیشتری را نیز از آن بشنویم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.