اپراتورها

تلفن همراه

August 19, 2014
8:36 سه شنبه، 28ام مردادماه 1393
کد خبر: 63825

رایتل استخدام می‌کند

شرکت رایتل، اپراتور سوم تلفن همراه کشور برای تکمیل کادر پرسنلی خود از متقاضیان واجد شرایط دارای مدرک کاردانی، کارشناسی و بالاتر با حداقل ۲ سال سابقه کار دعوت به همکاری کرده است.
 
 
این شرکت در عناوین شغلی زیر نیرو می‌پذیرد:
 
* اپراتور مرکز تماس (شهرهای تهران و کرج):
 
شرح کار: پاسخگویی تلفن به درخواست‌های مشترکین و پیگیری مشکلات آن‌ها
 
شرایط احراز: مدرک کاردانی یا کارشناسی، توانایی کار بصورت شیفتی (در ساعات مختلف شبانه‌روز و روزهای تعطیل)، آشنایی با صنعت مخابرات و ابزارهای ارتباطی (گوشی‌های تلفن همراه، تبلت، مودم و …)، آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم‌افزارهای Office، تسلط به تایپ فارسی، کارت پایان خدمت (برای آقایان)، عدم اشتغال به تحصیل.
 
* سرپرست فروشگاه و مرکز خدمات: (شهرهای تهران، کرج ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، شیراز ، رشت ، اهواز)
 
شرح کار: سرپرستی و مدیریت مرکز خدمات مشتریان رایتل واقع در تهران و شهرستان‌های ذکر شده.
 
شرایط احراز: کارشناسی و بالاتر رشته های مرتبط با حوزه فروش، دارای تجربه کاری در مدیریت یا سرپرستی، مسلط به اصول و روش های مشتری مداری، مسلط به تکنیک‌های فروش و تحلیل بازار، مسلط به ایجاد روشهای انگیزشی کارکنان، قابیلت فعالیت تحت فشار و استرس، آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم افزارهای آف، تسل به تایپ فارسی و انگلیسی، کارت پایان خدمت ( برای آقایان)، عدم اشتغال به تحصیل، توانایی کار به صورت شیفتی.
 
* کارمند فروشگاه و مرکز خدمات: (شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، رشت و اهواز):
 
شرح کار: کارمند مرکز خدمات مشتریی مداری، آشنا به اصول فروش، قابلیت فعالیت تحت فشار و استرس، آشنایی کامل به کامپیوتر و نرم افزارهای آفیس، تسلط به تایپ فارسی و انگلیسی، کارت پایان خدمت (برای آقایان)، عدم اشتغال به تحصیل، توانایی کار به صورت شیفتی.
 
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://rightel.ir قسمت درباره ما، قسمت دعوت به همکاری مراجعه کنند یا رزومه خود را به آدرس ایمیل hrcs@rightel.ir ارسال کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.