اپراتورها

باندپهن ثابت

تلفن همراه

August 27, 2014
18:53 چهارشنبه، 5ام شهریورماه 1393
کد خبر: 63977

رگولاتوری: توقف فروش پهنای باند مخابرات در چهار استان لغو شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از لغو توقف فروش پهنای باند شرکت مخابرات ایران در چهار استان لرستان، گیلان، خراسان جنوبی و گلستان خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حسن رضوانی گفت: پیش از این بررسی و ارزیابی‌های انجام شده نشان داد که در ده شرکت مخابرات استانی فروش پهنای باند بیش از حد مجاز بوده و این موضوع کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان را در این استانها در پی داشت.
 
وی افزود: در پی آن توقف فروش سرویس اینترنت، از سوی رگولاتوری به این ده شرکت مخابرات استانی ابلاغ شده بود که با اقدامات نظارتی و نیز پیگیری های سازمان، شرکت‌های مخابرات استانی موظف شدند پهنای باند خود را ترمیم و ارتقا دهند.
 
رضوانی اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت پهنای باند شرکت مخابرات ایران در ۴ استان لرستان، گیلان، خراسان جنوبی و گلستان از حالت نامطلوب خارج و توقف فروش پهنای باند در این استان‌ها لغو شده است.
 
​معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به تشکیل جلسات کمیته‌های فناوری اطلاعات در استان‌های مختلف از سوی دفتر نظارت برسرویس‌های فناوری اطلاعات این سازمان گفت: این کمیته با تمرکز بر ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی ارائه سرویس اینترنت با تعرفه مناسب به دنبال هماهنگی و ایجاد وحدت رویه‌های نظارتی در اجرای مصوبات ۱۸۱ (کاهش تعرفه اینترنت) و ۱۷۷ (موافقنامه سطح سرویس) کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.