اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

August 29, 2014
0:29 جمعه، 7ام شهریورماه 1393
کد خبر: 63989

ارائه ابزار جدید ویدیویی اینستاگرام

شبکه اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو اینستاگرام اپلیکیشن جدیدی را به منظور تصویربرداری با کیفیت در حین حرکت در اختیار کاربرانش قرار داده‌است.
 
براساس گزارش BBC، این شبکه اجتماعی می‌گوید اپلیکیشن جدید Hyperlapse می‌تواند درحالی که کاربر در حرکت است با استفاده از تکنولوژی تثبیت‌کننده تصاویر ویدیویی را با کیفیت بالا به ثبت برساند. این اپلیکیشن می‌تواند با تصویربرداری با تکنیک زمان‌گریز، چهره‌ای سینمایی به فیلم‌هایی بدهد که با کمک موبایل ثبت شده‌اند. در این تکنیک تناوب فریم‌های فیلم بسیار کمتر از تناوب نمایش آن خواهد بود و به این شکل زمانی که فیلم پخش می‌شود به نظر می‌آید زمان بیشتری درحال گذشتن است، نمونه این تصویربرداری را می‌توان در فیلم‌هایی که از رشد گیاهان گرفته شده مشاهده کرد.
 
کاربران می‌توانند فیلمی را تصویربرداری کنند و سپس سرعت پخش فیلم را از یک برابر تا 12 برابر سریع‌تر انتخاب کنند و با انتخاب علامت تایید سبز‌رنگ این تنظیم را برای دوربین ذخیره کند. سپس کاربر می‌تواند ویدیوی خود را با کمک فیلتر‌های مشهور اینستاگرام ویرایش کرده و منتشر کند.
 
این اپلیکیشن درحال حاضر تنها برای سیستم عامل iOS قابل استفاده است. اینستاگرام ماه گذشته نیز اپلیکیشنی به نام Bolt را در اختیار کاربرانش قرار داد، اپلیکیشنی که به کاربران امکان می‌داد تصاویری را روی شبکه بگذارند که پس از نمایش داده شدن پاک می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.