اپراتورها

باندپهن سیار

تلفن همراه

August 30, 2014
7:37 شنبه، 8ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64019

وزیر ارتباطات از راه‌اندازی 3G در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: نسل سوم تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می شود.
 
 
به گزارش ایسنای منطقه کهگیلویه و بویراحمد – محمود واعظی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که رییس جمهوری به استانهای محروم همچون کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه دارد، افزود: درصددیم سفر رییس جمهوری و هیات دولت را به دلایل متعدد در این استان جلو بیندازیم.
 
وی از راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه در کمتر از شش ماه دیگر در این استان خبر داد و اظهار کرد: به زودی دفاتر آی.سی.تی را فعال کرده و مشکلات کارگزاران آنها را برطرف می‌کنیم و مشکل بیمه این کارگزاران حل خواهد شد؛ کارگزاران روستایی که دارای مشکل هستند باید سامان بگیرند چرا که دولت همه توان خود را در شش ماه دوم امسال برای رونق اشتغال صرف خواهد کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: متعهد می‌شوم هر آنچه در این استان قول دادیم دنبال کرده و اجرایی کنیم.
 
واعظی تصریح کرد: نباید تبعیضی بین استان‌ها قائل شویم و به همین دلیل سعی خواهیم کرد درباره رفع نقاط کور و همچنین راه‌اندازی نسل سوم تلفن همراه در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام شود.
 
وی به موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد این استان اشاره و اظهار کرد: ظرفیتهای بسیار زیادی در این استان وجود دارد که تاکنون از آنها استفاده نشده است.
 
همچنین کاظم ابراهیمی – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران – در ادامه این نشست گفت: درباره نسل سوم تلفن همراه قبل از هر چیز ما پیوست فرهنگی را در دستور کار خود قرار می دهیم.
 
ابراهیمی عنوان کرد: ما با به روزرسانی سیستم موبایل در سطح استانها کیفیت را ارتقا دادیم و درباره نسل سوم تلفن همراه این کار روز گذشته به شرکت مخابرات ایران واگذار شده و فعالیتهای خود را در این زمینه آغاز کردیم.
 
وی در پایان اضافه کرد: در سال جاری یک هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه شبکه‌های تلفنی و دیتای سطح کشور در نظر گرفته شده که 65 درصد آن تاکنون اختصاص یافته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.