رگولاتوری

September 5, 2014
21:18 جمعه، 14ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64112

هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات برگزار می‌شود

تسنیم: هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات (IST۲۰۱۴) از ۱۸ تا ۲۰ شهریورماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
 
در این سمپوزیوم همزمان با برگزاری نشست‎های تخصصی با 263 مقاله پذیرفته شده از میان بیش از 697 مقاله رسیده به دبیرخانه که پس از داوری کامل مقالات انتخاب شدند، بیش از 9 سخنرانی کلیدی توسط متخصصان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی جهان برگزار می‌گردد.
در این مراسم 17 کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، کره، ژاپن، کانادا، ایتالیا و با همیاری علمی شرکت‎های بین‌المللی نظیر Ericsson, Huawei, ZTE و شرکت‎های داخلی همچون­ شرکت فکور دایر خواهد شد.
در راستای حمایت از دانشجویان مستعد و فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با مساعدت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران)، سمپوزیوم بین­‌المللی مخابرات (IST2014)، ظرفیت قابل توجهی در اختیار 10 دانشگاه برتر کشور در رتبه‌بندی جهانی در حوزه فنی و مهندسی (ICT) گذاشته تا بطور رایگان از کارگاه‌های تخصصی این سمپوزیوم (بنابر علاقه دانشجویان و حسب تصمیم دانشگاه مربوطه) بهره‌مند شوند.
زمان برگزاری کارگاه‎ها 15 تا 17 شهریور ماه 1393در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.