رگولاتوری

September 8, 2014
15:20 دوشنبه، 17ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64169

وزیر ارتباطات: خشکسالی اصلی‌ترین مشکل مردم است

محمود واعظیوزیر ارتباطات با اشاره به خشکسالی گفت: این سالها خشکسالی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور شده است.
 
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، محمود واعظی در میان مردم جغتای گفت: دولت یازدهم نسبت به حل مشکلات مردم مناطق محروم و کم برخوردار اهتمام خاصی دارد و در تکاپو برای حل مشکلات معیشتی آنان است. 
وزیر ارتباطات با تاکید بر اهمیت تعامل و همدلی میان دولتمردان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوار هستیم با برقراری تعامل بهینه بین دولت و مجلس در جهت حل مشکلات کشور و همچنین آبادانی و توسعه آن گام برداریم.
عضو هیات دولت با بیان اینکه این سالها خشکسالی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور شده  است، ادامه داد: باید به دنبال راهکارهایی برای این مساله حیاتی باشیم  چرا که این معضل بزرگ پیامد دیگری را هم در پی دارد.
او مشکلات مربوط به تلفن ثابت و زمینه‌های ارتباطی مردم روستایی را از  جمله دغدغه‌های وزارت ارتباطات در دولت یازدهم دانست و گفت: در تلاش هستیم این مسایل را که مربوط به حوزه ما می‌شود با سرعت بیشتری برطرف کنیم و از تمامی فعالان بخش خصوصی حوزه، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات  می‌خواهیم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
واعظی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به دستاورد‌های دولت یازدهم در ارتقا جایگاه و اعتبار بین‌المللی کشور افزود: با رهنمودها و حمایت‌های مقام معظم رهبری در طول یکسال گذشته جایگاه کشور در میان سایر کشورهای دنیا  ارتقا یافته و در این راستا  افزایش همکاری‌های اقتصادی  با در نظر گرفتن اصول کلی نظام  می‌تواند  اثربخش باشد.
وی در پایان با بیان این که دولت یازدهم اخلاق مدار است و پاسداری از  فرهنگ و دین مردم و نظام را از اصول اولیه خود می‌داند،خاطر نشان کرد: دولت یازدهم در طول یکسال گذشته با مردم صادق بوده و تلاش کرده نسبت به شعارهای خود پایبند باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.