اپراتورها

باندپهن ثابت

September 10, 2014
19:49 چهارشنبه، 19ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64252

همراهی MTN با متخصصان حوزه رسانه در کنفرانس Highway Africa

سینا: کنفرانس Highway Africa در سال ۲۰۱۴ که از آن به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی روزنامه‌نگاران و متخصصان حوزه رسانه یاد می‌شود، در پایان هفته در شهر گراهامستون آغاز به کار خواهد کرد و MTN نیز حضوری فعال در این کنفرانس خواهد داشت.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، در کنفرانس امسال، اصحاب رسانه از جمله روزنامه‌نگاران و آژانس‌های خبری از سرتاسر قاره آفریقا گرد هم خواهند آمد تا درمورد موضوعات مختلفی تحت عنوان «رسانه‌های اجتماعی: از حاشیه تا متن» با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر بپردازند.
 
MTN علاوه بر تمدید همکاری سیزده ساله خود با دانشگاه رودز، در کنفرانس امسال در دو بخش مختلف نیز حضور خواهد داشت. دکتر هانلی اسماتز، مدیر بخش دیجیتال MTN آفریقای جنوبی، در میزگردی با موضوع مدیریت آنلاین اعتبار سازمانی شرکت خواهد کرد.
همچنین زولیسا واپی، مدیر کل ارتباطات شرکتی و روابط ذینفعان گروه MTN، نیز به نمایندگی از گروه MTN در میزگردی با موضوع «فعالیت در رسانه – نقاط مشترک ارتباطات شرکتی و مقالات خبری» حضور خواهد یافت. به علاوه، MTN در راستای اجرای تعهد خود در زمینه توسعه روزنامه‌نگاری در آفریقا، از تعدادی روزنامه‌نگار در بازارهای تحت پوشش خود برای حضور در کنفرانس حمایت مالی به عمل آورده است.
کریس مارولِنگ، معاون امور شرکتی گروه MTN معتقد است: رسانه نقش مهمی در جامعه، بویژه جوامع در حال توسعه نظیر کشورهای قاره آفریقا دارد. MTN مفتخر است تا با بهره‌گیری از این فرصت از فعالیت رسانه‌ها حمایت نماید.‎ این شرکت به عنوان ارائه‌دهنده خدمات مخابراتی و دیجیتالی از نیاز به برقراری ارتباط میان اعضای خانواده، گروه‌ها و جامعه جهانی آگاهی دارد. به همین دلیل از موضوع امسال کنفرانس استقبال می‌کنیم؛ چرا که بر رسانه‌های اجتماعی و نقش روزنامه‌نگاری تمرکز دارد؛ موضوعاتی که بخش جدایی‌ناپذیر گفتگوها در جوامع ما هستند.
کنفرانس امسال بار دیگر سخنرانان و صاحب‌نظران در زمینه‌های بسیاری را از سراسر جهان از جمله دانشکده‌های مطالعات رسانه، سازمان‌های غیرانتفاعی، شرکت‌های اینترنتی بین‌المللی و اپراتورهای مخابراتی، گرد هم می‌آورد.
کریس کابواتو، رئیس کنفرانس Highway Africa می‌گوید: هر سال علاقه روزنامه‌نگاران و کارکنان MTN قاره آفریقا به این کنفرانس مرا تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. حضور این افراد اعم از سخنرانان و نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌ها برای من بسیار ارزشمند است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.