تبلت

تلفن همراه

September 16, 2014
21:36 سه شنبه، 25ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64396

ASUS ZenFone6 معرفی شد

ایسوس به  عنوان یکی از بزرگترین تولید کنند گان نوت بوک در دنیا مدتی است سری جدید محصولات خانواده موبایل خود را با نام ZenFone معرفی نموده است.
 
ZenFone 6
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کلمه Zen برگرفته از فرهنگ شرقی و به معنی تکامل می باشد. از سالهای گذشته ابسوس همواره از یک طراحی خاص در محصولات خود بهره می برد  (که) از آن به عنوان Zen نام برده می شود. تاکنون محصولات مختلفی مانند نوت بوک ،درایو نوری و موبایل بر پایه این طراحی زیبا تولید شده است. اما یکی از محصولات جدید این شرکت  ZenFone 6 را معرفی نموده است.
 
 
ZenFone 6 بهترین تجربه یک تلفن هوشمند را با عملکردی قدرتمند و طراحی چشمگیر ترکیب کرده تا تمام جنبه های زندگی شما را بهبود بخشد. تلفن هوشمند ZenFone 6 به یک پردازنده دو هسته ای Core Z2580 مجهز است تا بهترین عملکرد را در کنار کارایی بیشتر باتری در اختیار کاربر قرار دهد. اپلیکیشن های نصب شده روی این تلفن هوشمند بی درنگ باز شده، بازی ها به سرعت و راحتی روی آن اجرا می شوند و شما می توانید بدون نگرانی از هدر رفتن باتری دستگاه، صفحات وب را به راحتی باز کنید.
 
این تلفن هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی میکند و به شما اجازه می دهد تا زندگی شخصی و شغلی خود را از یکدیگر تفکیک کنید. طراحی آنتن پیشرفته ZenFone عملکرد بی نظیری دارد و حتی در محیط هایی با پایین ترین سطح سیگنال مانند تونل یا مترو ،اتصال به شبکه تلفن همراه قطع نخواهد شد. به این ترتیب مصرف باطری دستگاه نیز کاهش می یابد و همین موضوع زمان فعالیت دستگاه را افزایش میدهد.
 
تلفن هوشمند ZenFone 6 به یک نمایشگر با کیفیت HD IPS با رزولشن 1280×800 مجهز شده که از بهترین کیفیت نمایش ، حتی در فضاهای باز برخوردار است. فناوری اختصاصی ویژه ای نظیر ASUS Truvivid و Corning Native Damage Resistance در نمایشگر این تلفن همراه کیفیت تصویر و دوام آن را افزایش میدهد. این تلفن هوشمند از یک پردازنده گرافیکی PowerVR SG 544 MP2 برخوردار است تا عملکرد بالایی را در اجرای نرم افزارهای مختلف، بازی های پیشرفته و پخش فایل های صوتی و تصویری از خود نشان می دهد.
در کنار این فناوری ها و قابلیت ها، این تلفن هوشمند از سنسورهای لمسی قدرتمندی نیز برخوردار است و کاربر می تواند با دستکش نیز از دستگاه خود استفاده کند که این قابلیت را مدیون فناوری های اختصاصی ایسوس خواهد بود.
 
در زمینه صوتی ZenFone 6 از امکانات ویژه ای برخوردار است و از فناوری اختصاصی ASUS Sonic Master پشتیبانی میکند که ترکیبی حرفه ای از فناوری های نرم افزاری و سخت افزاری است تا بهترین کیفیت صوتی را ارائه دهد.
 
این تلفن هوشمند 6 اینچی از سیستم عامل اندروید 4.3 پشتیبانی می کند که قابل ارتقا به نسخه 4.4 کیت کت بوده و از رابط گرافیکی اختصاصی ZenUI ایسوس نیز برخوردار است. ZenFone6 در رنگهای طلایی، قرمز، سفید و سیاه ارائه میشود.
 
جدول مشخصات
 
 
GENERAL 2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
SIM Dual SIM (Micro-SIM, dual stand-by)
Announced 2014, January
Status Available. Released 2014, May
BODY Dimensions 166.9 x 84.3 x 9.9 mm (6.57 x 3.32 x 0.39 in)
Weight 196 g (6.91 oz)
DISPLAY Type IPS capacitive touchscreen, 16M colors
Size 720 x 1280 pixels, 6.0 inches (~245 ppi pixel density)
Multitouch Yes
Protection Corning Gorilla Glass 3
SOUND Alert types Vibration, MP3 ringtones
Loudspeaker Yes
3.5mm jack Yes
MEMORY Card slot microSD, up to 64 GB
Internal 8/16/32 GB, 1/2 GB RAM
DATA GPRS Yes
EDGE Yes
Speed HSDPA, 42 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
WLAN Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, Wi-Fi hotspot
Bluetooth v4.0, A2DP, EDR
USB microUSB v2.0
CAMERA Primary 13 MP, 4128 x 3096 pixels, autofocus, LED flash
Features Geo-tagging, touch focus, face detection, panorama
Video 1080p@30fps
Secondary 2 MP
FEATURES OS Android OS, v4.3 (Jelly Bean), upgradable to v4.4.2 (KitKat)
Chipset Intel Atom Z2580
CPU Dual-core 2 GHz
GPU PowerVR SGX544MP2
Sensors Accelerometer, gyro, proximity, compass
Messaging SMS(threaded view), MMS, Email, Push Email, IM
Browser HTML
Radio No
GPS Yes, with A-GPS
Java Yes, via Java MIDP emulator
Colors Charcoal Black, Pearl White, Cherry Red, Champagne Gold
  – SNS integration
– MP3/WAV/eAAC+ player
– MP4/H.264/H.263 player
– Organizer
– Document viewer
– Photo viewer/editor
– Voice memo/dial
– Predictive text input
BATTERY   Non-removable Li-Po 3300 mAh battery (12 Wh)
Stand-by (2G) / Up to 398 h (3G)
Talk time (2G) / Up to 28 h (3G)
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.

    کليه حقوق متعلق به آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) و گروه همکاران سايت می‌باشد. اخلاق و منش رسانه‌ای،نقل محتوای توليد شده توسط اين سايت را مشروط به درج منبع با عنوان کامل ICTna.ir و یا عبارت “آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)” آزاد می‌داند.

    1382-1402 © 2004-2023