سیستم‌عامل و نرم‌افزار

September 18, 2014
22:27 پنجشنبه، 27ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64439

اوراکل Front Porch را خرید

اوراکل، یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان نرم‌افزارهای کسب و کار  از خرید یکی از شرکت‌های عرضه‌کننده راهکارهای مدیریت ذخیره محتوا خبر داده است.
 
به گزارش وب‌سایت pcworld، شرکت اوراکل موفق شده است نظر مقامات شرکت فرونت پورچ دیجیتال (Front Porch Digital) را برای خرید جلب کند. شرکت فرونت پورچ خدمات و فناوری‌هایی عرضه می‌کند که به کمک آن می‌توان حجم وسیعی از داده‌ها و محتواهای رسانه‌ای را مدیریت کرد، آن‌ها را به پایگاه‌های دیگر منتقل کرد و یا حتی آن‌ها را به پول تبدیل کرد.
بر اساس این گزارش، هنوز جزئیات بیشتری از قرارداد امضا شده بین دو شرکت فاش نشده است، اما اوراکل ابراز امیدواری کرده است بتواند پرونده خرید این شرکت را تا پایان سال جاری ببندد. شرکت فرونت پورچ نیز تا آن زمان در قالب یک شرکت مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.
شرکت آمریکایی فرونت پورچ تاکنون توانسته است به ۵۵۰ مشتری خود کمک کند بیش از ۷۵۰ پتابایت داده خود را مدیریت کنند. برخی از شرکت‌های بزرگی که در حوزه صنایع رسانه‌ای، سرگرمی و ورزشی و نیز برخی از نهادهای دولتی در فهرست مشتریان خدمات این شرکت قرار دارند. بی‌بی‌سی، کتابخانه کنگره آمریکا و پارلمان اروپا از جمله مشتریانی هستند که کار مدیریت داده‌های خود را به کمک راهکارهای فرونت پورچ انجام می‌دهند. خرید این شرکت به اوراکل کمک می‌کند محصولات و راهکارهای خود در حوزه پایگاه‌های داده، سیستم‌های مهندسی‌شده، سرورها و محصولات ذخیرشی خود را به شرکت‌های رسانه‌ای بزرگ بفروشد.
برخی از مهم‌ترین محصولاتی که در حال حاضر از سوی شرکت فرونت پورچ عرضه می‌شود، عبارت است از: سیستم مدیریت ذخیرش محتوا (DIVASolutions)، سیستم ابری مدیریت محتوا (Lynx) و فناوری مهاجرت داده‌های رسانه‌ای (Samma).
اوراکل اعلام کرده است قصد دارد پس از اتمام فرایند ادغام فرونت پورچ، سرمایه‌گذاری‌های مهندسی مهمی در راهکارهای مدیریت ذخیرش محتوای این شرکت انجام دهد تا قابلیت‌ها و نوآوری‌های مورد نیاز مشتریان را با سرعت بیشتری به آن‌ها ارائه دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.