تلفن همراه

گوشی

September 21, 2014
20:30 یکشنبه، 30ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64468

پورشه بلک‌بری ۷ میلیون تومان قیمت خورد

گوشی لوکس بلک‌بری با طراحی پورشه رسما معرفی و آماده ورود به بازار شد.
 
 
روز گذشته پورشه دیزاین P’9983 بلک‌بری رسما معرفی شد.
 
BlackBerry Porsche Design P'9983
 
این دستگاه قرار است با سیستم عامل بلک‌بری 10.3 روانه بازار شود و قطعا در این مسیر ضرب و شتمی با پاسپورت داشته تا اولین نمونه بهره‌بردار از 10.3 باشد.
 
نمایشگر این گوشی 3.1 اینچ و از نوع سوپر آمولد است که رزولوشنی برابر 720*720 پیکسل دارد.
پورشه دارای تراشه دو هسته‌ای با قدرت فرکانسی 1.2 گیگاهرتز و رم دو گیگابایتی است که در کنارش حافظه‌ای 64 گیگابایتی نیز قرار دارد.
 
البته کارت حافظه‌‌ای برای این دستگاه در نظر گرفته شده که می‌تواند ظرفیت آن را تا 128 گیگابایت بیفزاید.
دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی نیز از پشت و جلو و باتری 2100 میلی آمپر ساعتی نیز این گوشی را پشتیبانی می‌کنند.
 
این گوشی با قیمت 2340 دلار که در واقع حدود هفت میلیون تومان می‌شود، رونمایی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.