اپراتورها

تلفن همراه

September 23, 2014
21:01 سه شنبه، 1ام مهرماه 1393
کد خبر: 64531

خدمات پشتیبانی مشترکین ایرانسل برای حجاج تشریح شد

ایرانسل از عرضه خدمات پشتیبانی مشترکین در موسم حج 93 خبر داد.

 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلیه حجاج و مسئولان کاروانهای اعزامی به بیت‌الله الحرام می‌توانند با "مرکز خدمات مشترکین ویژه حجاج ایرانسل" به شماره 711 و یا 00989377110000 و همچنین نشانی پست الکترونیک haj@mtnirancell.ir تماس گرفته و سوالات و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان خدمات مشترکین ایرانسل مطرح و راهنماییهای لازم را دریافت کنند. ضمن آنکه کارشناس خدمات مشتریان ایرانسل هم در طول ایام حج ابراهیمی، در بعثه مقام معظم رهبری مستقر و آماده خدمت رسانی به مشترکین ایرانسل درباره خدمات و محصولات ایرانسل، شارژ سیم کارت و تعویض سیم کارت مفقود شده است.
 
تماس با کارشناس خدمات مشتریان ایرانسل مستقر در عربستان سعودی از طریق تماس با شماره 0531982894 در این کشورممکن است و حجاج میتوانند مشکلات احتمالی بوجود آمده را به کارشناس اعزامی ایرانسل به عربستان نیز به صورت مستقیم مطرح کنند و یا از طریق راهنمای های وی مشکلاتشان را مرتفع سازند.
 
ارائه کارت شارژ، صدور بسته بازگشت، پیگیری مشکلات سیم کارت و نیز انجام تنظیمات اینترنت همراه رایگان از جمله مواردی است که حجاج می توانند از طریق کارشناس اعزامی خدمات مشترکین ایرانسل در عربستان بهره مند شوند.
 
مشترکین سیمکارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل از صبح روز جمعه 14 شهریور و تا زمان بازگشت آخرین کاروان حجاج به کشور، با استفاده از سیم‌کارت ایرانسل، می‌توانند از تعرفه 599 تومانی به ازای هر دقیقه تماس ورودی و یا خروجی به هر مقصدی در داخل ایران، تعرفه 249 تومانی به ازای ارسال هر پیام کوتاه به هر نقطه از دنیا و اینترنت همراه رایگان و دریافت پیامک رایگان بعنوان مقرون‌به صرفه‌ترین تعرفه خدمات ارتباطی حجاج ایرانی برخوردار شوند.
 
به این ترتیب، مشترکین ایرانسل در کشور عربستان و در طی موسم حج ابراهیمی امسال، به ازای هر دقیقه تماس با استفاده از سیم کارت ایرانسل به هر مقصدی در داخل ایران و یا عربستان، 599 تومان و برای هر دقیقه تماس ورودی از ایران نیز تنها 599 تومان پرداخت خواهند کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.