تلفن همراه

گوشی

September 23, 2014
21:40 سه شنبه، 1ام مهرماه 1393
کد خبر: 64547

پاسپورت بلک‌بری پس فردا می‌آید

شرکت بلک بری گوشی هوشمند جدیدی به نام بلک بری پاسپورت را ظرف دو روز آینده عرضه خواهد کرد. قیمت این گوشی 599 دلار اعلام شده است.
 
خبرگزاری فارس: پاسپورت بلک‌بری پس فردا به بازار می‌آید
 
به گزارش فارس به نقل از دیلی تک، امید اصلی بلک‌بری برای جلب نظر کاربران و مشتریان قیمت کمتر این گوشی در مقایسه با گوشی های مشابه رقیب است. به عنوان مثال آیفون 6 برابر با 649 دلار و آیفون 6 پلاس معادل 749 دلار قیمت دارد. گلکسی نوت 4 و گلکسی آلفای سامسونگ هم 825 و 612 دلار قیمت گذاری شده اند.
 
گزارش های خبری اولیه حاکی بود که بلک بری پاسپورت بین 650 تا 700 دلار قیمت خواهد داشت، اما با توجه به شرایط بازار شرکت بلاک بری این رقم را کاهش داده است.
 
پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 801، 3 گیگابایت RAM، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، بلوتوث 4 و سازگاری با شبکه های وای – فای از جمله ویژگی های این محصول است.
 
شاید تنها نقطه ضعف این گوشی نمایشگر 1440 در 1400 آن باشد که دقت آن نسبت به نمونه های رقیب پایینتر است. همچنین مشخص نیست که نمایشگر مربعی گوشی یاد شده تا چه میزان مورد توجه کاربران قرار بگیرد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.