اپراتورها

تلفن همراه

September 23, 2014
21:45 سه شنبه، 1ام مهرماه 1393
کد خبر: 64549

نخستین دوره مسابقات موتور ریس ایران و رالی بزرگ شیراز با حمایت ایرانسل برگزار میشود

به مناسبت هفته دفاع مقدس نخستین دوره مسابقات موتور ریس ایران با حمایت های ویژه ایرانسل برگزار شد. همزمان مسابقات رالی بزرگ شیراز بعنوان نخستین رویداد بین المللی حرفه ای اتوموبیلرانی ایران و انتخابی مسابقات بین الملی خاورمیانه نیز با حمایت های ایرانسل برگزار میشود.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ نخستین دوره مسابقات موتور ریس آزاد کشور با حمایت مالی ایرانسل از این دوره از مسابقات و همچنین تامین زیرساخت ارتباطی لازم برای بررسی موقعیت مکانی هر یک از شرکت کنندگان، بیست و هشتم شهریورماه جاری در پیست آزادی تهران برگزار شد.
 
هیجانی به یاد ماندنی در کنار شما در پیست آزادی تهران.. و از این پس در گوشی همراه شما با 3G ایرانسل - ایرانسل حامی اولین دوره مسابقات موتور ریس ایران
 
این دوره ازمسابقات با حضور بیش از 80 موتور سوار از تیمها و هیاتهای مختلف سراسر کشور و در کلاسهای متنوع 125سی سی ،180سی سی ، 250 سی سی ،400سی سی، 600 سی سی و 1000 سی سی همراه بود که در پایان و در بخش رده بندی براساس امتیاز تیمی، تیمهای تهران، خراسان رضوی و گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 
مسابقات رالی بزرگ شیراز، انتخابی مسابقات بینالملی خاورمیانه هم که نخستین رویداد حرفهای بینالمللی اتومبیلرانی در کشور به شمار میآید، با حمایتهای ویژه مالی و تامین زیرساخت ارتباطی ویژه مورد نیاز در مسیر مسابقات از سوی ایرانسل برگزار خواهد شد. ایرانسل با استقرار سایت های سیار مخابراتی و تامین زیرساخت کامل ارتباطی منطقه، کل مسیر مسابقات را تحت پوشش خدمات اینترنت همراه خود  قرار داده است.
 
همچنین ارائه خدمات مسیر یابی ایرانسل در طول مسیر به شرکت کنندگان، آماده سازی فضای برگزاری مراسم افتتاحیه، اختتامیه و مسیر مسابقات و نصب نشان تجاری ایرانسل بر روی کلیه خودروهای شرکت کننده در این دور از مسابقات از جمله اقدامات صورت گرفته توسط ایرانسل برای برگزاری این دوره از مسابقات به شمار می رود.
 
مراسم افتتاحیه مسابقات رالی بزرگ شیراز دوم مهرماه با حضور تیم های خارجی و داخلی شرکت کننده در محل دروازه قرآن شیراز برگزارخواهد شد و مسابقات رسمی نیز صبح روز سوم مهرماه از محل تخت جمشید شروع و شرکت کنندگان با گذر از شهرهای زرقان،مرودشت ،ارسنجان و خرامه، چهارم مهرماه در نقطه پایان که دروازه قرآن شیراز تعیین شده برای کسب مقام به رقابت خواهند پرداخت.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.