اپراتورها

تلفن همراه

October 6, 2014
22:24 دوشنبه، 14ام مهرماه 1393
کد خبر: 64729

خدمات و پورتالهای صوتی، تصویری و بازی ایرانسل در نمایشگاه تلکام2014 رونمایی شدند: «ریتم»، «زوم» و «بازیک»

اپراتور دوم تلفن همراه به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت مخابرات کشور، با تمرکز بر نمایش محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری جدید نسل 3 و بالاتر با شعار «تجربه زندگی دیجیتال»، محصولات جدید خود را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2014) از امروز به مدت 4 روز در نمایشگاه بین المللی تهران برپا شد.
 
در این نمایشگاه مانند سال های گذشته، اپراتور دوم تلفن همراه با حضور در سالن اختصاصی 27 و غرفه های فضای باز، محصولات و خدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» به نمایش گذاشته است.
 
این اپراتور تلاش دارد تا محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری جدید نسل 3 و بالاتر را در حوزه های مختلف به نمایش درآورد.
 
از جمله خدمات جدید ایرانسل در نمایشگاه امسال، پورتال عرضه محتوای صوتی و تصویری با نام های تجاری «ریتم» و «زوم» و فروشگاه بازی های موبایلی با نام تجاری «بازیک» است.
 
همچنین سایر محصولات از جمله خدمات سلامت همراه، آموزش همراه، بیمه خرد، کیف پول همراه و خدمات بانکداری و پرداخت همراه از طریق بسترهایی نظیر NFC ، نرم افزار کاربردی کتابخوان همراه و نرم افزار واقعیت افزوده با نام تجاری «نشان» و نیز خدمات ابری ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من، سرویس اعلام دسترسی، صدای جادویی، پیشخوان ایرانسل، آهنگ پیشواز، ویترین، پیامک صوتی، خدمات اطلاعات شهری، باجه ایرانسل و جعبه کمک های تماس، در کنار روش‌های شارژ، سرویس #7*، چارسوی ایرانسل و مسابقات پیامکی، طرح‌های تشویقی پاییزه در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
 
علاوه بر این، راهکارهای سازمانی ایرانسل در قالب یک غرفه مجزا به نمایش گذاشته شده است.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.