اپراتورها

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

October 7, 2014
6:43 سه شنبه، 15ام مهرماه 1393
کد خبر: 64732

نخستین شبکه اجتماعی هنرمندان افتتاح شد

همزمان با برگزاری نخستین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی شبکه اجتماعی موبایلی ویژه هنرمندان به بهره برداری رسید.
 
شبکه اجتماعی«ستاره ها» به عنوان شبکه هواداران مشاهیر ایران با همکاری اپراتور همراه اول و با حضور جمعی از هنرمندان به بهره برداری رسید.
 
این شبکه اجتماعی با هدف برقراری ارتباط  مستقیم و دو طرفه با هنرمندان داخل و خارج از کشور و چهره ها و مشاهیر ایران در عرصه سینما، تئاتر و موسیقی آغاز بکار کرده است.
 
در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن موبایل، رضا عطاران بازیگر سینما به عنوان یکی از نخستین افرادی که به عضویت این شبکه درآمده است بهره برداری از شبکه های اجتماعی بومی را از نیازهای کشور برشمرد و گفت: به دلیل بومی بودن این نرم افزارها ارتباط مستقیم میان هنرمندان با بازیگران به صورت منطقی و صحیح خواهد بود و با این وجود خارج از هرگونه حواشی و اخبار نادرست می توان اطلاعات مناسبی را به هواداران ارائه کرد.
 
در این مراسم نیوشا ضیغمی نیز از دیگر بازیگران سینما ارتباط متقابل و دو طرفه را از جمله مزایای شبکه های اجتماعی داخلی عنوان کرد و گفت: خوشحالم که با ایجاد این گونه شبکه های داخلی می توان در فضای آزاد و بدور از حواشی با مخاطب عام در ارتباط بود.
 
در شبکه اجتماعی هنرمندان که آذرماه سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز بکار کرده است و امروز به بهره برداری رسیده کابران با عضویت می توانند عکس، صوت و ویدئوی هنرمندان را دیده ، آن را لایک کرده و یا برای آن پیشنهاد بگذارند که البته درج هرگونه پیشنهادی باید به تایید مدیریت سایت برسد.
 
این نرم افزارهم اکنون بر روی اپلیکیشن اندروید قابل استفاده است و به زودی نسخه اپل آن به بهره برداری می رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.