اپراتورها

تلفن همراه

October 8, 2014
7:24 چهارشنبه، 16ام مهرماه 1393
کد خبر: 64753

همراه اول: اگر مبلغ پرداختی قبوض مشترکی در قبض بعدیش اعمال نشده باشد حاضریم 10برابر مبلغ بستانکاری جایزه دهیم!

معاون شرکت ارتباطات سیار به ارائه توضیحاتی درباره نحوه پرداخت صورت حساب کاربران پرداخت و اظهار کرد: اگر فردی هزینه قبض خود را در میان دوره و پایان دوره پرداخت کرده باشد و در قبض بعدی مابه التفاوتی به او تعلق نگرفته باشد، حاضریم 10 برابر رقم بستانکاری را جایزه بدهیم.
 
محمدمهدی عطوفی در نشست خبری در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر دوگانگی‌هایی که گاه کاربران در پرداخت قبض‌های میان دوره و پایان دوره با آن ها مواجه می‌شوند؟ اظهار کرد: کانالی در بانک داریم که اطلاعات پرداخت مشترکان را به ما اعلام می کند اما گاه در خدمات بانکی مشکلاتی ایجاد می‌شود.
 
وی ادامه داد: اما به هر حال زمانی که فردی میان دوره و پایان دوره خود را پرداخت کرده باشد مبلغ مابه التفاوتی که اضافه پرداخت کرده در قبض بعدی او به عنوان رقم بستان کاری اعمال خواهد شد و اگر یک نمونه اشتباه در این زمینه پیدا کنید ما حاضریم به اندازه 10 برابر مبلغ بستان کاری به فرد پرداخت داشته باشیم.
 
معاون شرکت ارتباطات سیار در عین حال خاطرنشان کرد: تاکنون حتی یک مورد شکایت هم در این زمینه وجود نداشته و ما حال از شما دعوت می کنیم که اگر گفته می‌شود چنین اتفاقی می افتد و افراد دو بار هزینه‌ها را پرداخت می کنند به ما کمک کنید تا این مساله را برطرف کنیم. اما همان طور که گفتم هیچ شکایتی در این زمینه وجود ندارد و تمامی افرادی که علاوه بر قبض میان دوره قبض پایان دوره خود را نیز پرداخت کرده‌اند قطعا در قبض بعدی مبلغ مابه التفاوت را به عنوان بستان کاری دریافت کرده اند.
 
عطوفی در ارتباط با زمان رفع این مشکل هم عنوان کرد: در حال حاضر چند سیستم برای پرداخت قبوض تلفن همراه پیش بینی کردیم گاه به دلیل مسائلی که به سیستم بانکی مربوط می شود مشکلاتی ایجاد می‌شود که برای برطرف شدن این مشکلات جیرینگ و تماس با 9990 را در نظر گرفته ایم که این شیوه ها نیز اکنون فعال هستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.