تلفن همراه

گوشی

October 14, 2014
20:18 سه شنبه، 22ام مهرماه 1393
کد خبر: 64897

لنوو کپی آیفون را تولید میکند!

لنوو، تلفن همراه جدیدی را با عنوان Sisley تا اواخر ماه اکتبر وارد بازار فناوری خواهد کرد که شباهت بسیاری به آیفون 6 داشته تا این کمپانی به کپی برداری از اپل متهم شود.
 
 
کمپانی اپل از غول های فناوری است که همیشه مورد توجه رقبای خود بوده و کمپانی های رقیب در تلاش بوده اند تا محصولات خود را به محصولات اپل نزدیک کنند تا بتوانند توجه بیشتر کاربران را به خود جلب کنند. سامسونگ، یکی از کمپانی هایی است که همواره در تلاش بوده تا محصولات خود را به این کمپانی نزدیک کند اما اکنون لنوو، دیگر کمپانی است که محصول جدید خود را با تفاوت بسیار کمی نسبت به آیفون 6 عرضه خواهد کرد.
 
 
این شباهت تا جایی پیش رفته که از محصول جدید لنوو با عنوان " آیفون 6 شماره دو" یاد می شود. تلفن همراه جدید لنوو با نام  Lenovo Sisley محصول جدیدی است که بنا بر تصاویر منتشر شده شباهت بسیاری به آیفون 6 دارد. تنها تفاوتی که میان گوشی لنوو با آیفون 6 می تواند وجود داشته باشد، رنگ آنهاست و هر مخاطبی با دیدن گوشی جدید لنوو می گوید: "آیا اپل، اسمارت فون صورتی عرضه کرده است؟"
 
 
حتی طراحی این گوشی جدید نیز بسیار به آیفون 6 شباهت دارد. از دیگر شباهت هایی که این گوشی با آیفون 6 دارد، می توان به مواردی مانند:"شباهت عجیب طراحی بدنه به آیفون 6 و دقیقا با ضخامت 6.9 میلی متر، رزولوشن 720P،دوربین 13 مگاپیکسل با فلش LED در پشت و دوربین 8 مگاپیکسل در جلوی گوشی اشاره کرد. تمام موارد ذکر شده باعث شده است تا سایت های خبری از این گوشی جدید با عنوان گوشی شبیه به آیفون یاد کنند."
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.