تلفن همراه

گوشی

October 15, 2014
22:30 چهارشنبه، 23ام مهرماه 1393
کد خبر: 64925

نوت4 سامسونگ در بازار ایران 2میلیون و 900هزار تومان قیمت خورد

فبلت نوت4 سامسوتگ با 32گیگابایت حافظه، با قیمت 2 میلیون و 900هزار تومان وارد بازار ایران شد.

Charcoal Black Frontcut

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سامسونگ گلگسی نوت 4 بعنوان تازه ترین پرچمدار سامسونگ در بازارهای جهانی رونمایی شده و حالا با قیمتی در حدود 2 میلیون و 900هزار تومان در بازار موبایل تهران معامله میشود اما براساس عرف بازار تلفن همراه ایران به زودی با افزایش میزان عرضه قانونی، با سقوط قیمت قابل توجهی مواجه خواهد شد. 

فبلت 5.7اینچی جدید سامسونگ با 176 گرم وزن با پردازنده هشت هسته ای، 551 پیکسل در هر اینچ صفحه نمایش، 3 گیگابایت رم، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های تلفن همراه، دوربین 16مگاپیکسلی با فلش LED، قابلیت اسکن اثرانگشت، باتری 3هزار و 220 میلی آمپری و به همراه قلم هوشمند خود، تازه ترین نورسیده بازار تلفن همراه ایران است.
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.