تلفن همراه

گوشی

October 19, 2014
20:22 یکشنبه، 27ام مهرماه 1393
کد خبر: 65010

اکسپریا Z4 تا یک سال در بازار می‌ماند

پرچم‌دار آینده سونی نه در طراحی ظاهری که در بطن خود دچار تغییرات بزرگی خواهد شد. گفته شده که این اسمارت فون قرار است بر خلاف رویه سونی برای "عرضه یک پرچم‌دار هر شش ماه" برای یک سال در بازار باقی بماند.
 
گزارش‌های جدید نشان از تصمیم سونی مبنی بر کنار گذاشتن برنامه "هر شش ماه یک پرچم‌دار" و ارائه اسمارت فون های جدید طبق رویه سنتی بازار دارد. اگر خبرها صحیح باشد، چنین سیاستی با اکسپریا Z4 آغاز خواهد شد. 
 
 
Android Origin به نقل از منابع خود خبر داده که پرچم‌دار بعدی سونی در همایش MWC سال آینده رونمایی می‌شود و تا یک سال در بازار خواهد ماند. گفته شده که سونی برای تازه نگه داشتن این اسمارت فون از جدیدترین و بهترین تکنولوژی‌های روز بازار در پرچم‌دار بعدی خود استفاده می‌کند.
 
اکسپریا Z3 که هم اکنون دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی است، احتمالا در Z4 به یک فبلت 5.5 اینچی تبدیل خواهد شد و رزولوشن آن نیز از فول اچ‌دی به QHD یا 2560×1440 پیکسل تبدیل می‌شود. رییس سونی اخیرا در مصاحبه ای گفته بود که تفاوت رزولوشن‌های QHD و 1080p برای چشم کم بوده و این مورد به خصوص در صفحه نمایش‌های کمتر از هشت اینچ بیشتر خود را نشان می‌دهد. 
 
همچنین بالا نگه داشتن عمر باتری نیز به عنوان یکی از دلایل عدم بهره گیری از رزولوشن QHD یاد شده؛ اما به نظر سونی راه حلی برای این مشکل یافته است.
 
از دیگر موارد شایعه شده برای Z4 سونی می‌توان به چیپست 64 بیتی اسنپ دراگون 810 هشت هسته ای با 2.8 گیگاهرتز فرکانس کاری، رم چهار گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره داشت. از طرفی بعید به نظر می‌رسد دوربین 20.7 مگاپیکسل سونی در پرچم‌دار بعدی تغییر کند و تنها بهبودهایی در سنسورها و کیفیت اعمال خواهد شد.
 
در نهایت این گزارش به زبان طراحی سونی در اکسپریا Z4 پرداخته که بر اساس همان زبان Omni-Balance مشهور و محبوب سونی باقی می‌ماند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.