اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 28, 2014
18:16 سه شنبه، 6ام آبانماه 1393
کد خبر: 65113

الکامپ بیستم نیمه آذر برگزار می‌شود

رییس سازمان نظام صنفی کشور(نصر) از برگزاری نمایشگاه الکامپ در نیمه آذرماه امسال خبر داد و برنامه‌های این سازمان را برای برگزاری این نمایشگاه تشریح کرد.
 
کاظم آیت‌اللهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری بیستمین نمایشگاه الکامپ که برگزاری آن برعهده سازمان نصر گذاشته شده است، گفت: برای ارائه مجوز به سازمان نصر جهت برگزاری نمایشگاه الکامپ، سازمان توسعه تجارت و سازمان فن‌آوری اطلاعات پیگیری‌هایی را انجام داده‌اند تا رخ داد الکامپ توسط صنف این بخش برگزار شد.
 
وی با بیان این‌که این نمایشگاه امسال از هفدهم تا بیستم آذرماه برگزار خواهد شد، افزود: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تمام تلاش خود را کرده است تا از فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در داخل کشور استفاده حداکثری کند و مشارکت کنندگان خارجی را نیز در فرصت‌ محدود باقیمانده به این نمایشگاه دعوت کند.
 
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با تاکید بر لزوم اتخاذ سازوکارهای سریع در نصر برای برگزاری نمایشگاه الکامپ خاطرنشان کرد: سازمان نظام صنفی تمام تلاش خود را می کند که در سال‌های آینده جایگاه الکامپ را به جایگاه واقعی آن برساند تا این نمایشگاه بتواند برترین نمایشگاه حوزه ICT در منطقه باشد.
 
آیت اللهی ادامه داد: چشم انداز سازمان نظام صنفی برای ارتقای جایگاه نمایشگاه الکامپ تا دو یا سه سال آینده محقق خواهد شد.
 
وی درباره برنامه‌های این سازمان برای حل مشکلات نمایشگاه الکامپ سال گذشته، تصریح کرد: مشکلات سال پیش بیشتر بین نصر و مجری نمایشگاه بود و این مشکلات به سازمان نظام صنفی کمک کرد تا شفافیت لازم را در این زمینه ایجاد کند.
 
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای افزود: امسال کمیته مشورتی تشکیل شده است که بیش از 20 نفر از صاحبنظران حوزه‌های مختلف صنفی و نمایندگان دولت در آن شرکت دارند.
 
آیت‌اللهی خاطرنشان کرد: ساختار اجرایی نمایشگاه تدوین و قطعی شده است و فرآیندهای برگزاری نمایشگاه در حال بهینه سازی است تا بتوانیم با یک فرآیند شفاف و پویا نمایشگاه را برگزار کنیم.
 
به گزارش ایسنا، در این باره خسرو سلجوقی، عضو هیات عامل سازمان فن‌آوری اطلاعات ایران در نخستین جلسه کمیته مشورتی برگزاری نمایشگاه الکامپ ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه صنعت فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات ایران (ایران الکامپ) گفت: در راستای سیاستهای سازمان توسعه تجارت ایران در توسعه و نهادینه کردن فعالیتهای علمی و برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی بویژه در زمینه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین هماهنگی سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان توسعه تجارت ایران و با هدایت شورای راهبردی نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات کشور، مسئولیت برگزاری و امور اجرایی بیستمین نمایشگاه الکامپ به سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور محول شد.
 
سلجوقی با مهم خواندن نقش این نمایشگاه در معرفی خدمات، فناوریهای نوین و فرصتهای سرمایه گذاری این صنعت و همچنین نمایش توانمندیهای شرکتهای داخلی و خارجی گفت: سیاستهای راهبردی رخداد مذکور با هدف تمهید شرایط لازم برای حضور تمامی ذینفعان و فعالین تاثیرگذار صنعت فاوای کشور توسط شورای راهبردی تعیین می شود.
 
وی افزود: شورای راهبردی نمایشگاه‌های فناوری اطلاعات کشور، مرکب از نمایندگان وزارت صنعت و معدن و تجارت با حضور افخمی – معاون وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران و حسین اسفهبدی – مدیر عامل نمایشگاه های بین‌المللی ج.ا.ا و جهانگرد – معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و خسرو سلجوقی به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین آیت اللهی – رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تشکیل شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.