تلفن همراه

گجت

October 31, 2014
10:12 جمعه، 9ام آبانماه 1393
کد خبر: 65159

تصاویری از ساعت هوشمند موتو360 طلایی‌رنگ که روی آمازون برای ساعاتی آمدورفت

ساعت هوشمند موتو360 برای ساعاتی جهت پیش‌خرید، روی سایت آمازون قرارداده شد و بعد برداشته شد.
 
 
Close window
Close windowClose window
 
ساعت بدنه طلایی‌رنگ در دو سایز بند 18 و 23 میلی‌متری به‌صورت صفحه کاملاً طلایی و مشکی ظاهر شد. پیش‌تر موتورولا این ساعت را در دورنگ نقره‌ای و مشکی عرضه کرده بود اما رنگ طلایی همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود بسیار زیبا و جذاب بوده و بلافاصله پس از قرار گرفتن در سایت آمازون برای پیش‌فروش، محو شد!
 
قیمت اعلام‌شده برای خرید 299 دلار بود و در صفحه موردنظر مدت‌زمان ارسال را بیم یک تا دو ماه اعلام کرده بود.
 
ساعت موتو 360 مبتنی بر"اندروید وی یر" است که نسخه فشرده‌شده سیستم‌عامل اندروید برای کامپیوترهای پوشیدنی است.
 
جنس ساعت از فلز باکیفیت و درجه بالا ساخته‌شده و موتورولا می‌گوید موتو 360 هم یک ساعت شیک است و هم هوشمند که نیازهای یک کاربر را مرتفع می‌سازد. نوتیفیکیشن ها، آگاهی از رسیدن پیامک، تماس‌های رسیده، تماس‌های بی‌پاسخ، اطلاعات ارسال کننده ایمیل، پست‌های فیس بوکی و توئیتری از جمله ویژگی‌هایی است که روی ساعت موتو 360 نصب و قابل مشاهده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.