تلفن همراه

دوربین

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

November 23, 2014
21:40 یکشنبه، 2ام آذرماه 1393
کد خبر: 65525

Lumia 730 بزرگترین عکس سلفی جهان را گرفت

مراکز خبری تایید کردند که مدل دو سیم‌کارت گوشی هوشمند Lumia 730 نوکیا موفق شد بزرگترین عکس سلفی جهان را تهیه کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مایکروسافت به منظور ثبت این واقعه به‌یادماندنی قرارداد همکاری با شرکت تولیدکننده نوشیدنی‌های Coca Cola منعقد کرد و در نهایت به کمک این گوشی ویندوزی متوسط موفق شد رکورد بیشترین تعداد مردم در یک عکس سلفی واحد را ثبت کند.

نتیجه این اتفاق عکس سلفی است که در آن 1151 نفر حضور دارند و البته این عکس به کمک دوربین 5 مگاپیکسلی Lumia 730 گرفته شده است.

این عکس بزرگ روز گذشته در بنگلادش گرفته شد و البته پیش از این اتفاق افراد مجبور بودند نام خود ثبت کنند تا در نهایت مشخص شود چند نفر در این عکس حضور دارند.

از دیگر رکوردهای ثبت شده در کتاب گینس مربوط به تصاویر سلفی می‌توان به عکس «الن دی‌جنرس» اشاره کرد که بیشترین تعداد بازانتشار در توئیتر را داشده است و به جز این، رکورد بزرگترین سلفی زنجیره‌ای که در آن 279 نفر در یک خط ایستادند و همزمان عکس‌های سلفی گرفتند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.