فناوری اطلاعات

November 28, 2014
23:55 جمعه، 7ام آذرماه 1393
کد خبر: 65593

یک ایرانی برای چهارمین سال در لیست مدیران برترIT خاورمیانه

ماهنامه انگلیسی‌زبان چنل که هرساله گزارشی با عنوان «موثرترین مدیران» را منتشر می‌کند، در گزارش سال 2014 خود، محمد مبصری مدیر شرکت emt را برای چهارمین بار در لیست مدیران برتر خاورمیانه قرار داده است.
 
 
در این فهرست، نام پنجاه مدیر برتر خاورمیانه در بخش‌های سیستم‌ها و سخت‌افزار، نرم‌افزار، امنیت، شبکه و ارایه قطعات قرار می‌گیرد. 
روند ارزیابی و انتخاب این مدیران نیز بر چند اصل استوار است. به‌عنوان‌مثال اینکه آن مدیر چقدر به توسعه کسب‌وکار کمک کرده است و یا بر شبکه توزیع خاورمیانه چقدر تاثیر گذاشته است. یا اینکه حضور او ارتقای مهارت و کیفیت حضور شرکت در بازار چقدر تاثیرگذار بوده است.
این گزارش می‌افزاید: در فهرست امسال و در قسمت راهکارهای امنیت اطلاعات و ذخیره‌سازی، نام محمد مبصری با چند رتبه افزایش در جایگاه دوم دیده می‌شود که در توصیف آن نیز آمده که وی با یک بیزنس مدل مبتنی بر ارایه خدمات فنی و خدمات پس از فروش مناسب، باعث جهش جایگاه شرکت emt در منطقه گردیده است.
در فهرست چنل و پس از نام مدیرعامل emt به نام‌های مدیران عامل یا ارشد شرکت‌های دیگری مانند امان منظور از کسپرسکی خاورمیانه، آنتونی حکیم از فورتی نت، و ناتالیا کسپرسکی از شرکت اینفوواچ برمی‌خوریم که هرکدام در سال گذشته توانسته‌اند عملکرد مناسبی را در خاورمیانه داشته باشند. علاقه‌مندان جهت مطالعه گزارش کامل این انتخاب می‌توانند به شماره اکتبر 2014 ماهنامه چنل خاورمیانه مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.