اپلیکیشن

تلفن همراه

December 10, 2014
8:33 چهارشنبه، 19ام آذرماه 1393
کد خبر: 65793

عرضه اپلیکیشن اندرویدی تلویزیون تعاملی آی‌سیما برای تلفن‌همراه و تبلت

معاون محتوا و فروش تلویزیون تعاملی آی سیما از عرضه اپلیکیشن اندرویدی این سرویس برای تلفن‌همراه و تبلت در نمایشگاه‌ الکامپ خبر داد.
حسن جند در گفت وگو با فارس با اشاره به آخرین پیشرفت‌های پروژه تلویزیون تعاملی آی سیما، از راه اندازی اپلیکیشن اندرویدی این سرویس خبر داد و اظهار داشت: این اپلیکیشن اندرویدی سامانه‌ی ارم (ابر رسانه‌ی ملی) نامگذاری شده و به مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و وایمکس امکان می‌دهد تا علاوه بر روش‌های قبلی (استفاده از دستگاه آی‌پی‌مدیا یا کامپیوتر شخصی) خدمات آی‌پی‌مدیا را در دستگاه‌های تلفن‌همراه و تبلت نیز دریافت کنند.
 
معاون محتوا و فروش آی سیما افزود: در حال حاضر استفاده از خود اپلیکیشن اندرویدی و سرویس سامانه‌ ارم، رایگان است و در هنگام استفاده از محتواها، از حجم ترافیک کاربران مصرف خواهد شد.
 
وی خاطر نشان کرد: در سامانه‌ ارم که بخشی از سرویس آی‌پی‌مدیا است انواع رسانه‌های مختلف (از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی تا فیلم‌ و سریال و موسیقی و آواهای مذهبی و ویدئوهای آموزشی و اپلیکیشن‌های کاربردی) در یک رسانه، تجمیع شده است.
 
جند ادامه داد: هم‌اکنون 30 شبکه‌ تلویزیونی، 23 شبکه‌ رادیویی و تعدادی شبکه‌ تلویزیونی مخصوص این سامانه، توسط «آی‌سیما»  عرضه می‌شوند که امکانات جانبی دیگری نیز دارند. یکی از مهمترین این امکانات، ابزار «ماشین زمان» است که برنامه‌ تمام شبکه‌ها را تا 12 ساعت به عقب بر می‌گرداند.
 
وی افزود: همچنین کاربران به آرشیو یک ما‌هه‌ گذشته‌ شبکه‌ها نیز دسترسی دارند. در مخزن درخواست‌ها (ondemand) «آی‌سیما»، هزاران ساعت تصویر و صدا با موضوعات سرگرمی، آموزشی و اطلاع‌رسانی گردآوری شده است.
 
این اپلیکیشن از نشانی mobile.iseema.ir/ipm.apk قابل دریافت است و پس از نصب، اطلاعات کاربری از طریق ارسال عدد صفر به شماره 200001535 پیامک می‌شود.
 
شماره تلفن 1535 در تهران و وبسایت iseema.ir برای کسب اطلاعات بیشتر در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.