تلفن همراه

گوشی

December 10, 2014
13:52 چهارشنبه، 19ام آذرماه 1393
کد خبر: 65801

انتشار آپدیت iOS 8.1.2

کمپانی اپل انتشار نسخه جدید iOS 8 را با نام ۸٫۱٫۲ آغاز کرد. علی رغم این که گفته می شود این کمپانی در حال کار بر روی آپدیت بزرگ تری نیز هست ۸٫۱٫۲ راهی بازار شده تا برخی مشکلات جزئی و کوچک را برطرف سازد. علی القاعده در این آپدیت موارد متعددی گنجانده شده است اما تنها موردی که در لیست Change Log مربوطه به چشم می خورد اصلاح بازیابی رینگ تون هایی است که کاربر از iTunes خریداری کرده و به دلایلی امکان دسترسی به آنها را ندارد. شاید بسیاری از افرادی که چنین مشکلی داشته اند حتی متوجه آن هم نشده باشند، اما در هر صورت اصلاح مشکلات هر چند کوچک نشانه دقت عمل و پشتیبانی قابل قبول یک تولید کننده موفق است. در حال حاضر این آپدیت به صورت over the air برای کاربران قابل دریافت است. اپل همچنین iOS 8.2 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است که گفته می شود در آن پشتیبانی از Watch Kit گنجانده شده است، با توجه به شایعات مربوط به عرضه Apple Watch در بهار آینده انتظار می رود که این آپدیت نیز تقریباً همزمان با آن منتشر شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.