اپراتورها

تلفن همراه

December 13, 2014
17:03 شنبه، 22ام آذرماه 1393
کد خبر: 65840

ستاد مدیریت ارتباطات اربعین حسینی تشکیل شد

به منظور توسعه امکانات ارتباطی برای زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی، ستاد مدیریت ارتباطات در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل زیرساخت ،این ستاد که با حضور نمایندگانی از شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و به ریاست مهندس محمود خسروی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تشکیل شد و تاکنون اقدامات متعددی را در دو بخش زیرساخت ارتباطی و بخش اپراتوری انجام داده است.
 
بر اساس این گزارش، افزایش ترانزیت کننده های ارتباطات بین الملل به مقصد کشور عراق به بیش از 12 شرکت، افزایش دو برابری لیـنک های ارتباطی، تقـویت مسـیرهای مرزی در داخل کـشور، افزایـش ظـرفیت سیگـنالینگ بین الملل از طریق کشورهای مختلف، بهینه سازی مسیرهای ارتباطی و کنترل 24 ساعته بر کیفیت شبکه از جمله اقدامات بخش زیرساختی این ستاد می باشد.
 
همچنین نصب چهار آنتن BTS جدید در استان ایلام توسط همراه اول، افزایش کانال های ارتباطی به بیش از دو برابر توسط شرکت های مخابرات استان های ایلام و خوزستان و نصب دو سایت سیار و افـزایش کانالهای ارتبـاطی توسط شرکـت ایرانسل از اهم اقـدامات بخـش اپراتـوری این ستـاد به شـمار می رود.
 
ستاد مدیریت ارتباطات اربعین حسینی ضمن گرامیداشت ایـام سوگــواری اربعین سید و سالار شهـیـدان حضــرت ابا عبدا… الحسین (ع) اطلاعیه ای را به منظور ساماندهی ارتباطات تلفنی زائران صادر کرد .
 
در این اطلاعیه تأکید شده است با توجه به عزیمت بیش از یک میلیون نفر از هموطنان عـزیـز به عتبات عالیات که منجر به افزایش بهمنی حجم ترافیک تلفنی ارتباطات بین الملل ایران و عراق شده است ، از هم میهنان درخواست می شود باتوجه به محدودیتهای اپراتورهای عراق برای برقراری ارتباطات تلفنی مطلوب و موفق نکات زیر را مورد توجه قرار دهند :
 
1-       از تماس های غیرضروری با زائران خودداری شود
2-       مدت زمان مکالمه به حداقل ممکن کاهش یابد .
3-       پیامک های ارسالی کوتاه و مختصر باشد.
4-       برقراری تماس در طول شب و روز توزیع شود.
5-       در صورت غیر موفق بودن تماس از تماس های مکرر در همان زمان خودداری شود.
6-       در صورت عدم موفقیت در برقراری ارتباط با یک اپراتور از امکانات سایر اپراتورها استفاده شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.