اپراتورها

تلفن همراه

December 13, 2014
17:54 شنبه، 22ام آذرماه 1393
کد خبر: 65851

کاهش هزینه خدمات نامحدود دیتای نسل چهارم به 100 دلار برای دو نفر در آمریکا

اپراتور تی – موبایل در آمریکا در رقابت با دیگر ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در این کشور اعلام کرده خدمات دیتای نسل چهارم خود را با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهد.
 
 
به نقل از آندروید پلیس، اپراتور تی – موبایل در آمریکا پیش از این اعلام کرده بود با دریافت تنها 80 دلار در ماه به کاربران امکان می‌دهد به طور نامحدود مکالمه داشته باشند، پیامک بزنند و از خدمات دیتا استفاده کنند. اما از امروز این خدمات با تخفیف‌های مناسبی برای اعضای خانواده ها نیز ارائه می شود.
 
بر این اساس اگر خانواده‌ای فقط دو نفره باشد اعضای آن یعنی زن و شوهر با پرداخت تنها 100 دلار در ماه می توانند از خدمات تماس و پیامک و اینترنت نامحدود بهره‌مند شوند. این به معنای صرفه جویی 60 دلاری در مقایسه با طرح نامحدود 80 دلاری برای هر نفر است.
 
این خدمات بر مبنای استاندارد فوق سریع نسل چهارم ارائه شده و از جمله امکاناتی که با پرداخت تنها 100 دلار در اختیار اعضای خانواده قرار می‌گیرد می توان به اتصال به اینترنت بسیار سریع، امکان برقراری تماس با استفاده از خدمات وای – فای، ارسال نامحدود پیامک از داخل آمریکا، امکان ارسال نامحدود پیامک در حین پرواز با هواپیما و .. اشاره کرد.
 
پس از دو نفر به ازای هر عضو تازه خانواده 40 دلار اضافی دریافت می‌شود و این برنامه خانوادگی برای حداکثر 10 نفر قابل استفاده است.
 
تنها نکته ای که کاربران این طرح باید در نظر داشته باشند این است که از گوشی های هوشمند پیشرفته ای استفاده کنند که با فناوری نسل چهارم تلفن همراه موسوم به LTE سازگاری داشته باشد.
 
Family
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.