بازی

فناوری اطلاعات

December 16, 2014
15:13 سه شنبه، 25ام آذرماه 1393
کد خبر: 65896

بازی Pro Evolution Soccer 2015

امروزه طرفداران فوتبال در بازی‌های ویدیویی به دو دسته FIFAبازها و PESبازها تقسیم شده‌اند. کدام یک عملکرد بهتری دارند؟ جدیدترین نسخه‌ی بازی PES ساخته‌ی شرکت ژاپنی کونامی به که با نام کامل Pro Evolution Soccer 2015 شناخته می‌شود، مدتی است که به بازار عرضه شده و بازخوردهای متنوعی داشته است.
 
کونامی در نسخه جدید بازی محبوب PES، تغییرات گسترده‌ای را اعمال کرده است که ظاهرا زمینه‌ساز موفقیتی نسبی برای این کمپانی بوده است. بعد از یکه تازی EA در همه کنسول‌های نسل هفتم با بازی فیفا، موقعیت خوبی که PES در نسل ششم به دست آورده بود به کل از بین رفت، به گونه‌ای که حتی هواداران دو آتشه این بازی هم به سمت رقیب متمایل شدند. اما کونامی که بازار را از دست رفته می دید، با اعمال تغییرات گسترده و انتقال استودیوی بازی سازی از ژاپن به لندن، امسال یک بازی شایسته و بهتر از سال پیش را روانه‌ی بازار کرد. آیا PES 2015 یک بازی ورزشی موفق بوده است؟
امروزه طرفداران فوتبال در بازی‌های ویدیویی به دو دسته FIFAبازها و PESبازها تقسیم شده‌اند. کدام یک عملکرد بهتری دارند؟ جدیدترین نسخه‌ی بازی PES ساخته‌ی شرکت ژاپنی کونامی به که با نام کامل Pro Evolution Soccer 2015 شناخته می‌شود، مدتی است که به بازار عرضه شده و بازخوردهای متنوعی داشته است.
 
کونامی در نسخه جدید بازی محبوب PES، تغییرات گسترده‌ای را اعمال کرده است که ظاهرا زمینه‌ساز موفقیتی نسبی برای این کمپانی بوده است. بعد از یکه تازی EA در همه کنسول‌های نسل هفتم با بازی فیفا، موقعیت خوبی که PES در نسل ششم به دست آورده بود به کل از بین رفت، به گونه‌ای که حتی هواداران دو آتشه این بازی هم به سمت رقیب متمایل شدند. اما کونامی که بازار را از دست رفته می دید، با اعمال تغییرات گسترده و انتقال استودیوی بازی سازی از ژاپن به لندن، امسال یک بازی شایسته و بهتر از سال پیش را روانه‌ی بازار کرد. آیا PES 2015 یک بازی ورزشی موفق بوده است؟
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.