اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

December 19, 2014
12:38 جمعه، 28ام آذرماه 1393
کد خبر: 65931

دادستان کل در نمازجمعه تهران: دشمن به دنبال ایجاد فتنه از طریق فضای مجازی است

raeesi.jpg

دادستان کل کشور گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به دنبال ایجاد فتنه هستند و فضای مجازی این بستر را برای آنها فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در سخنرانی‌ پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت  رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: پیامبر اعظم(ص) از سلسله انسان‌های کامل و نخستین معلم عالم بشریت و ملک‌الله است. همچنان که قرآن از هر گونه تحریف مصون است پیامبر اسلام نیز معصومیت دارد و هدایت مهمترین نعمتی بوده که به بشریت رسیده است.
 
رییسی با بیان اینکه ما امروز گرفتار جاهلیت مدرن هستیم افزود: این همان جاهلیت قدیم است که امروز با روش‌های مدرن به کار آمده است. استفاده از دانش، فناوری‌ها و سلاح‌های هسته‌ای این جاهلیت را تشکیل داده است و هر کسی مقابل او بایستد امنیت آن را سلب می‌کند و در جاهلیت مدرن بدترین خیانت‌ها انجام می‌شود.
دادستان کل کشور اظهارداشت: پس از جنگ جهانی دوم تنها سه هفته در دنیا جنگ وجود نداشت اما پس از آن همیشه در دنیا جنگ بوده و در همه این موارد دست نظام سلطه و آمریکا مشاهده میپ شود. هزینه‌های 600 میلیون دلاری سالانه این کشور گواه این حقیقت است.
وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای گذشته درباره سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود: حقیقتاً تنها راه سعادت جامعه همان سبک زندگی نبوی، حسینی و فاطمی است که باید آن را در تمامی ابعاد جامعه حاکم کنیم و باید سه سطح بینش،‌ گرایش و کنش در این سبک زندگی عملیاتی شود. امروزه دشمن با تهاجم فرهنگی که مقام معظم رهبری نسبت به آن هشدار داده بودند و ما آثارش را اکنون می‌بینیم درصدد از بین بردن سبک زندگی اسلامی است. سکولاریزه کردن جامعه و دور کردن خدا از زندگی مردم خطری جدی است که مقام معظم رهبری آن را هشدار داده بودند.
دادستان کل کشور در ادامه سخنان خود در سخنرانی پیش زا خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به دنبال ایجاد فتنه هستند و فضای مجازی این بستر را برای آنها فراهم کرده است. ما باید از مزایای فضای مجازی در کشور استفاده کنیم و در حوزه مرزبانی فرهنگی نباید اجازه بدهیم دشمنان انقلاب رخنه کنند و فکر‌ها و اخلاق‌های جامعه ما را مورد تهدید قرار دهند.
رییسی اظهارداشت: در اقتصاد نیز همین گونه است و نباید اجازه دهیم قاچاقچیان و سودجویان با واردات بی‌رویه کالاهای خارجی موجب برهم خوردن اقتصاد کشور شوند. به همه مدیران جامعه توصیه می‌کنم نظام نبوی، مدلی برای موفقیت  پیش‌روی همه ما است.
دادستان کل کشور تصریح کرد: نباید از دشمن واهمه داشت و باید در مسیر قانونمداری گام برداشت. همان طور که در فتنه 88 دیدید اگر دلدادگی مردم به خداوند، بصیرت آنها و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب نبود، وضع کشور ما اکنون این‌گونه نبود زیرا دشمن تصور می‌کرد می‌تواند این نظام شهیدپرور، بصیرت آفرین و نظام تربیت یافته و متصل به عاشورا و اربعین حسینی (ع) را برهم بزند. آنچه که بر فتنه تأثیرگذار بود بصیرت مردم، تأسی از خدا و بصیرت‌آفرینی همراه با هدایت‌های رهبری بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.