اپلیکیشن

تلفن همراه

December 20, 2014
13:49 شنبه، 29ام آذرماه 1393
کد خبر: 65987

با No Crop تصویر کامل خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران در زمان اشتراک گذاری تصاویر خود در اینستاگرام با آن روبرو می‌شوند، کراپ تصویر است، چراکه تصاویر در اینستاگرام باید از الگویی مربع تبعیت کنند. No Crop این مشکل را برای شما به‌راحتی حل می‌کند.
 
 با وجود اینکه اینستاگرام در آخرین بروزرسانی‌های منتشر شده امکانات جدید‌تری را به اپلیکیشن خود اضافه کرده، اما همچنان کاربران در برخی از موارد دست به دامان اپلیکیشن‌های دیگری می‌شوند تا قبل از اشتراک‌گذاشتن تصویر در اینستاگرام، تغییرات مدنظر خود را در آن اعمال کنند. یکی از مواردی که می‌تواند حتی ماهیت تصویر اشتراک‌گذاشته شده را تغییر دهد، کراپ کردن تصویر در اینستاگرام برای تبعیت از الگوی مربع شکل است که در برخی موارد ساختار تصویر را دگرگون می‌کند. No Crop اپلیکیشنی است که با در اختیار گذاشتن ابزار‌های مختلف، علاوه بر امکان ویرایش تصاویر، لزوم کراپ شدن عکس را نیز از بین می‌برد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان تصاویر را با اندازه‌ی اصلی منتشر کرد. همچنین می‌توان چندین تصویر را در کنار هم قرار داده و در قالب یک عکس منتشر کرد. No Crop چندین الگوی آماده برای قراردادن چندین تصویر و ساختن آلبوم در اختیار کاربر قرار می‌دهد که استفاده از آن بسیار ساده است.
 
با نصب این اپلیکیشن منوی اصلی آن به نمایش گذاشته می‌شود که کاملا گویا است. برای ویرایش تصویر می‌توان روی Camera یا Gallery کلیک کرد. پس از ثبت یا انتخاب تصویر مورد نظر، محیط ویرایش نمایش داده می‌شود. می‌توانید رزولوشن تصویر در حال ویرایش را با تبعیت از الگوی تصاویر اینستاگرام تغییر دهید. در صورتی که نیاز به پس‌زمینه باشد، علاوه بر موارد نمایش داده شده، می‌توان از الگوهای رایگان موجود در فروشگاه اپلیکیشن نیز استفاده کرد. امکان اعمال فیلترها در کنار نوشتن متن نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. در صورتی که بخواهید گلچینی از تصاویر خود را در قالب یک تصویر ایجاد کنید، باید روی Collage کلیک کنید. پس از انتخاب الگوی مورد نظر، نوبت به انتخاب تصاویر می‌رسد که پس از آن تنها کافی است تصویر را به اشتراک بگذارید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.