اپراتورها

December 23, 2014
19:53 سه شنبه، 2ام دیماه 1393
کد خبر: 66035

رایتل میگوید علم بهتر است و ثروت!

رایتل طرح رای‌آمور را با شعار علم بهتر است و ثروت برای حذف آموزش سنتی عرضه کرد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، رایتل امکان کسب آموزش، تدریس یا هر دو را در مکان و زمان دلخواه روی هر نوع دستگاه و با استفاده از سیم‌کارت‌های رایتل برای کاربران فراهم می‌کند.
رایتل مدعی است به عنوان اپراتور پیشگام در معرفی فناوری نسل سوم مخابرات، بستری را برای تبدیل رابطه سنتی دو جانبه اپراتور و مشترک به رابطه سه جانبه مشترک، اپراتور و تولیدکنندگان محتوا و خدمات فراهم آورده است. به این ترتیب شرکت‌ها و سازمان‌های تولیدکننده محتوا می‌توانند تولیدات خود را از طریق شبکه نسل سوم رایتل در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.
 
بر این اساس صدها دوره آموزشی و امکان تدریس مجازی تحت عنوان “طرح رای آموز” در اختیار مشترکین رایتل قرار گرفته است. در طرح رای آموز، مشترک علاوه بر امکان بهره‌مندی و شرکت در دوره‌های آموزشی، می‌تواند در رشته تخصصی خود آموزش دهید و درآمد کسب کند.
مدارک پایان دوره معتبر امتیازی ویژه برای علاقمندانی است که علاوه بر تمایل به تحصیل، خواهان بهره‌مندی از این فرصت جهت ارتقای سازمانی و شغلی خود هستند.
 
در این طرح، امکان شرکت در صدها دوره آموزشی، فرصتی مناسب جهت کسب دانش و نیز به اشتراک گذاری تخصص و کسب درآمد، بهره‌مندی از اعتبار ریالی جهت شرکت در دوره‌های آموزشی متعدد یا تدریس دوره‌ای که در آن مهارت وجود دارد، اعتبار آموزشی ۴۷۰ هزار ریالی ویژه شرکت در دوره‌های آموزشی مورد تایید مرکز توسعه فناوری اطلاعات، اعتبار جهت برگزاری دوره‌های آموزشی به ارزش سه میلیون و ۱۲۰ هزار ریال (به زودی)، امکان ارزیابی میزان یادگیری خود در طی هر دوره، دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری رایتل به صورت رایگان، کسب درآمد از طریق تدریس تا سقف ۲۵ میلیون ریال در ماه، امکان تطبیق برنامه زمانی دوره‌های آموزشی مورد نظر با برنامه زمانبندی کارهای روزانه، امکان استفاده از ویدیوهای آموزشی، طرح پرسش و دریافت پاسخ، شرکت در آزمون‌های مختلف، دریافت مدرک پایان دوره معتبر و دریافت گواهی تدریس از مراکز معتبر آموزشی فراهم شده است.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به قسمت رای آموز در سمت راست صفحه اصلی وب سایت رایتل یا از طریق نشانی iranlms.ir/rayamooz و پرداخت فقط ۹۹ هزار ریال، علاوه بر دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری، از ۴۷۰ هزار اعتبار شرکت در دوره آموزشی و سه میلیون و ۱۲۰ هزار ریال اعتبار جهت تدریس (به زودی) استفاده کنند.
در این طرح فقط هزینه‌های مربوط به کتاب الکترونیک و ارسال پستی، به ترتیب به مبالغ ۵۹ هزار ریال و ۴۰ هزار ریال از مشترک دریافت خواهد شد.
استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین (شامل مکالمه، پیامک، و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل (۳G)امکان پذیر است؛ در مناطق خارج از پوشش دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم / ۲Gاپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.
جهت استفاده از این بسته آموزشی باید با ورود به سامانه آموزشی، شناسه کاربری و رمز عبور دریافت شده طی فرایند ثبت‌نام را در قسمت مربوطه درج کنید. در این مرحله شناسه کاربری و رمز عبور خود را جهت استفاده از سامانه آموزشی تغییر دهید (پس از اتمام این مرحله، برای ورود مستقیم به سامانه آموزشی به آدرس iranlms.ir/rayamooz مراجعه نمایید).
با درج شناسه و رمز عبور در سایت iranlms.ir/rightel، به صفحه اصلی سامانه آموزشی وارد شوید و در صفحه اصلی، کاربر با دو گزینه “تدریس دوره ” و “دوره های آموزشی ” روبرو می‌شود.
در صورت انتخاب گزینه تدریس دوره هر یک از کاربران دارای صفحه شخصی هستند که در آن می‌توانند باتوجه به تخصص خود اقدام به اشتراک‌گذاری و تدریس کنند و درآمد کسب کنند. برای این منظور کافی است، از قسمت پنل کاربری، گزینه “تدریس دوره آموزشی” را انتخاب کنند.
در این بخش، امکان بارگذاری رزومه، محتوای دوره تخصصی که قصد آموزش آن را دارید، فایل‌های آموزشی و … انتخاب زمان برگزاری کلاس‌ها وجود دارد.
پس از بارگذاری رزومه آموزشی، رزومه توسط گروهای محتوایی متشکل از خبرگان و اساتید مراکز معتبر آموزشی همکار مورد بررسی قرار می گیرد، در صوت تائید صلاحیت تدریس، اطلاع رسانی مقتضی در صفحه شخصی کاربر صورت گرفته و کد تدریس به وی تخصیص داده می‌شود.
امکان تعیین هزینه شرکت در دوره آموزشی و ساعت برگزاری کلاس در این صفحه برای مدرس امکان‌پذیر است.
اطلاع‌رسانی به فراگیران و تشکیل کلاس توسط مدرس صورت ‌می‌گیرد.
در صورت انتخاب گزینه دوره های آموزشی کاربر به دو روش ” آموزش مبتنی بر نرم افزار تحت وب” و ” دوره‌های آموزش “مجازی” می‌تواند در دوره‌های مورد علاقه خود شرکت کند.
سیم‌کارت اعتباری اعطا شده در طرح رای‌آموز شامل طرح “سیم کارت هدیه” نیست.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.