بازار سرمایه

اوراکل موقعیت خود را در حوزه بازاریابی دیجیتال تقویت می‌کند

منبع: همکاران سیستم
                                   
 
شرکت اوراکل قصد دارد با خرید شرکت دیتالاجیکس (Datalogix) توانمندی خود را در حوزه راهکارهای بازاریابی دیجیتال تقویت کند.
شرکت اوراکل از خرید شرکت دیتالاجیکس که در حوزه بازاریابی دیجیتال و ابری فعالیت می‌کند، خبر داده است. این شرکت داده‌های بازاریابی دیجیتال را به صورت خدمات پردازش ابری عرضه می‌کند. شرکت اوراکل جزئیات بیشتری در این باره منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود دیتالاجیکس به اوراکل کمک کند جای پای خود را در بازار محصولات پردازش ابری و داده‌های ابری تقویت کند.
 
شرکت دیتالاجیکس داده‌های مربوط به هزینه‌کرد و خرید مصرف‌کنندگان را گردآوری می‌کند و از آن‌ها برای مقاصد بازاریابی استفاده می‌کند. این شرکت همچنین با رهگیری آگهی‌های تبلیغاتی، تأثیر آن‌ها بر مصرف‌کنندگان را مورد سنجش و ارزیابی قرارمی‌دهد. دیتالاجیکس برای گردآوری داده‌های مورد نیاز خود با ۱۵۰۰ شرکت همکاری می‌کند و داده‌های گردآوری‌شده را در اختیار شرکت‌های مشتری خود قرار می‌دهد. لنوو، توئیتر و فورد از جمله نام‌هایی است که در فهرست مشتریان این شرکت به چشم می‌خورد.
 
شرکت اوراکل قصد دارد با خرید دیتالاجیکس توانمندی خود را در حوزه عرضه داده از طریق فناوری پردازش ابری و بازاریابی دیجیتال افزایش دهد. اوراکل پیش از این شرکت به لو کی (BlueKai) را نیز که در حوزه راهکارهای بازاریابی ابری فعال بود، خریداری کرد.

​​