سخت‌افزار

فناوری

لبه تکنولوژی

December 31, 2014
18:44 چهارشنبه، 10ام دیماه 1393
کد خبر: 66214

سامسونگ نخستین رایانه رومیزی با نمایشگر منحنی را عرضه کرد

در حالی که تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی تمرکز کمتری بر رایانه‌های شخصی دارند، شرکت سامسونگ رایانه رومیزی جدیدی عرضه کرده است که می‌تواند تمایل کاربران به این محصول را افزایش دهد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این محصول نخستین رایانه رومیزی محسوب می‌شود که برای آن نمایشگر منحنی در نظر گرفته شده است و سامسونگ آن را مبتنی بر فناوری تلویزیون‌های منحنی خود به تولید رسانده است.

سامسونگ محصول جدید خود را با نام Ativ One 7 Curved در خانواده رایانه‌های بدون کیس معرفی می‌کند که تمام بخش‌های مورد نیاز در مانیتور جاسازی شده‌اند.

این رایانه رومیزی نمایشگر منحنی 27 اینچی دارد که برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌های و متخصصان گرافیکی قابلیت‌های فراوانی را ارایه می‌دهد.

نخستین رایانه رومیزی جهان مجهز به نمایشگر منحنی به جز ظاهر متفاوت، امکانات قابل ملاحظه‌ای را هم در خود جا داده است و سامسونگ تصمیم دارد از ماه فوریه آن را با قیمت 1299 دلار به فروش برساند.

از مهم ترین مشخصات به کار رفته در Ativ One 7 Curved می‌توان به پردازنده Core i5 اینتل، رم 8 گیگابایتی، یک ترابایت حافظه داخلی، ورودی‌های USB 3.0 و HDMI و … اشاره کرد.

سامسونگ توضیح داده است که نخستین رایانه رومیزی جهان مجهز به نمایشگر منحنی در برای نخستین بار در نمایشگاه CES 2014 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.