تلفن همراه

ویدئوی تابناک: انتظار 2ساعت و 45دقیقه‌ای برای ارتباط با مرکز تماس همراه اول

تابناک به نقل از یکی از مخاطبان خود با انتشار ویدئویی نوشت: امروزه یکی از راههای اساسی برای حذف فرایند بوروکراسی و سرویس دهی بهتر به شهروندان ، ایجاد دسترسی های مجازی و غیر مجازی مانند راه اندازی خطوط تلفن سه و جهار رقمی در مراکز خدمات دولتی و غیردولتی است که تاثیر شایانی در صرفه جویی وقت ، کاهش هزینه ها ، ترافیک شهر و... دارد. به نظر می رسد برخی از این سرویس های تلفنی در کشور ما صرفا به یک ابزار تبلیغاتی برای مدیران مراکز خدماتی تبدیل شده وآنطور که باید و شاید نمی توانند خدمات مناسب را به شهروندان خصوصا در کلان شهری مانند تهران ارایه نمایند.
 
 
فیلم ارسالی یکی از بینندگان مصداقی از این ابزار تبلیغاتی است که پس از دو ساعت و چهل و پنج دقیقه انتظار و با وجود دوازده نفر در صف انتظار، موفق به ارتباط با 1868 نشده است :
 
 
متن فیلم : 
سلام  من امروز پیگیر خرابی تلفن همراهم از طریق یکی مرکز اطلاع رسانی همراه اول بودم که پیشنهاد کردن مشکلم رو از طریق تلفن 1868 دفاتر پیشخوان خدمات دولت پیگیری کنم . تا این لحظه دو ساعت و چهل و پنج دقیقه ( همانطور که می بینید) از انتظار من پشت خط تلفن 1868 می گذره و هنوز موفق نشدم با اپراتور این خط  تماس بگیرم ...
شما در حال برقراری تماس با اولین اپراتور آزاد هستید. لطفا منتظر بمانید. از شکیبایی شما متشکریم.
 
 

​​