اپراتورها

تلفن همراه

January 3, 2015
11:27 شنبه، 13ام دیماه 1393
کد خبر: 66271

تقی‌پور: حذف تخفیف پیامک‌های انبوه همراه اول خارج از عرف مشتری مداری است

وزیر ارتباطات دولت دهم در گفتگو با «نسیم» افزود: در اینگونه مواقع که اپراتورها قصد تحمیل هزینه‌های اضافی بر مشترکان را دارند، مردم می‌توانند با تغییر اپراتور خود نسبت به این قضیه اعتراض کنند

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات دولت دهم در گفتگو با «نسیم» در خصوص حذف تخفیف پیامک‌های انبوه اظهار کرد: این اقدام همراه اول خارج از عرف بازاریابی و مشتری مداری است. وی افزود: اپراتورها باید تغییرات تعرفه‌ای خود را به شکلی انجام دهند که فشاری به مشتریان و شرکت‌های فعال در این زمینه وارد نشود.

وزیر ارتباطات دولت دهم با بیان اینکه مدیران باید تصمیمات خود را بر اساس تعادل بین مرزها بگیرند که هم مردم و هم شرکت‌های ارسال پیامک انبوه راضی باشند، گفت: اپراتورها به تنهایی قادر به انجام کاری نیستند و باید فضای رقابت را حفظ کنند زیرا در غیر اینصورت بسیاری از شرکت‌ها از دایره خدمت‌رسانی خارج شده و بدین شکل خواه‌ناخواه نرخ خدمات افزایش می‌یابد و بدین شکل نارضایتی مشترکان افزایش می‌یابد.

تقی پور با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند به نسیم گفت: در اینگونه مواقع که اپراتورها قصد تحمیل هزینه‌های اضافی بر مشترکان را دارند، مردم می‌توانند با تغییر اپراتور خود نسبت به این قضیه اعتراض کنند. وی همچنین با انتقاد از عملکرد سازمان تنظیم مقررات در نظارت بر اپراتورها افزود: سازمان تنظیم مقررات یکی از مجهزترین سازمان‌هایی است که می‌تواند در لحظه بر عملکرد اپراتورها نظارت کند و امیدوارم با نظارت بیشتر از حق و حقوق مردم حفاظت کند. وی در پایان با تاکید بر اینکه عقل کسب و کار اینگونه می‌طلبد که تصمیماتی گرفته شود که باعث نارضایتی مشترکان نشود، گفت: امیدوارم هر چه زودتر مدیران اپراتور اول کشور، تصمیماتی اتخاذ کنند که در آن حقوق تضییع شده مشترکان، به آنها بازگردد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.