تلفن همراه

گوشی

January 4, 2015
8:14 یکشنبه، 14ام دیماه 1393
کد خبر: 66316

Redmi S2 شیائومی رسما معرفی شد

شیائومی امروز از نسل جدید گوشی های Redmi خود رونمایی به عمل آورد.
 
همانطور که از اخبار و شایعات اخیر انتظار می‌رفت، شیائومی امروز بالاخره از نسل جدید گوشی‌های Redmi S1 رونمایی کرد. این گوشی با نام Redmi 2S دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل است که پیشتر در مدل Redmi 1S نیز حضور داشت.
 
 
یکی از تغییرات مهم را می‌توان در درون این گوشی مشاهده کرد. شیائومی در نسل قبل از یک پردازنده اسنپ دراگون 400 استفاده کرده بود که در نسل جدید به مدل 64 بیتی اسنپ دراگون 410 بهبود یافته است. همچنین پردازنده گرافیکی آدرینو 305 نیز جای خود را به آدرینو 306 داده است. یک گیگابایت رم همچنان حضور دارد و هشت گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن پیشبینی شده است.
 
دوربین عقب این گوشی چون مدل قبل 8 مگاپیکسل باقی مانده و مدل جلو نیز به 2 مگاپیکسل افزایش پیدا کرده است. باتری Redmi S2 با ظرفیتی 220 میلی آمپرساعتی آماده شده و اندروید 4.4.4 بر روی آن نصب شده است.
 
تغییر بزرگ دیگری که در این گوشی مشاهده می‌شود پشتیبانی این گوشی از اتصالات پرسرعت 4G LTE است تا بتواند با سیستم‌های پرسرعت اپراتورهای چینی همگام شود. این گوشی در رنگ‌های سفید، سیاه، سبز و زرد تولید شده و با قیمت 112.60 دلار از امروز پیشفروش خود را آغاز کرده است. Redmi S2 رسما در نهم ژانویه به بازار وارد می‌شود.
 
Redmi جزئی از گوشی‌های چهارگانه و بسیارارزان قیمت شیائومی است که فروش بسیار بالایی در بازارهای در حال توسعه چون هند دارد و در آخرین رکوردشکنی موفق شد در عرض 4.2 ثانیه 100 هزار عدد از آن را بفروشد. 
 
قیمت این گوشی شیائومی به اندازه ای پایین بوده که این کمپانی را از فکر افزایش چشمگیر قابلیت‌های آن دور نگه دارد و به همین دلیل تنها شاهد اندکی ارتقای سخت افزاری با همان قیمت قبلی هستیم. شنیده شده که شیائومی تولید گوشی ارزان‌تری را نیز در برنامه خود قرار داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.