فناوری اطلاعات

لبه تکنولوژی

January 6, 2015
20:00 سه شنبه، 16ام دیماه 1393
کد خبر: 66407

همراه با نمایشگاه CES 2015

CES 2015.jpg

این روزها و طبق روال هر سال، نمایشگاه CES بعنوان یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه فناوری و ابزارهای الکترونیک در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود. 

هدف اصلی نمایشگاه CES یا همان Consumer Electronics Show عرضه نو آوری‌ها در زمینه تکنولوژی می‌باشد. این نمایشگاه در هفت ژانویه هر سال (شانزدهم دی ماه) شروع به کار می‌کند. محل کنونی این نمایشگاه در درۀ لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این نمایشگاه برای بازدید عموم نیست و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد.
 
نمایشگاه بین المللی CES انجمنی جهانی برای افرادی است که می خواهند در صنعت تکنولوژی به پیشرفت و شکوفایی دست یابند و خود را به دنیا و مشتاقان تکنولوؤی معرفی کنند . این نمایشگاه هر ساله در لاس وگاس برگزار میشود که بیش از 40 سال به عنوان مکانی تائید شده به مبتکران و فناوری های موفق خدمت میکند. این سکوی جهانی معرف و پذیرای ابتکارات نسل های آینده در بازار خواهد بود .
 
بیش از 3500 شرکت کننده از این نمایشگاه بین المللی به عنوان ویترین خود بهره میبرند که از این میان میتوان به تولیدکنندگان، طرّاحان، تامین کنندگان بخش سخت افزاری تکنولوژی، سیستم انتقال فناوری اطلاعات و فراتر از آن به کنفرانس های 250 جلسه ای همراه با صدو پنجاه هزار شرکت کننده از 140 کشور مختلف جهان اشاره کرد. از آنجایی که این گردهمایی نماینده ی صنعت 280 میلیار دلاری تجهیزات الکترونیکی در امریکاست و توسط انجمن تجهیزات الکترونیکی مصرف کنندگان و انجمن تجاری فناوری، تولید و پشتیبانی میشود، توانسته توجه سران تجاری و ایده پردازان پیش کسوت را به تریبونی جلب کند که پشت آن مسائل مرتبط با این صنعت مورد بحث قرار میگیرند.
 


ویدئو: چرا نمایشگاه CES مهم است؟

با آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، آخرین رویدادهای این نمایشگاه مهم را دنبال کنید: 

 
 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.