تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

January 7, 2015
11:09 چهارشنبه، 17ام دیماه 1393
کد خبر: 66424

با CES 2015: سنهایزر سه هدفون بدون سیم به CES آورده است

سنهایزر نیز در CES امسال حضور داشته و سه مدل بدون سیم از هدفون‌های مشهور خود را عرضه کرده است.
 
نمی‌توان کتمان کرد که امروزه سیم هدفون به یک معزل بزرگ تبدیل شده و افراد روز به روز از این هدفون‌ها بیشتر دور می‌شوند. سنهایزر به عنوان یکی از مشهورترین تولیدکنندگان هدفون به خوبی از این موضوع آگاه است و در نمایشگاه CES امسال سه هدفون بلوتوثی را برای مشتریانش عرضه کرده است.
 
 
این هدفون‌ها بر اساس هدفون‌های کنونی سنهایزر طراحی شده‌اند. دو مدل از خط Momentum این کمپانی حالا به صورت وایرلسی عرضه می‌شوند و به سیستم حذف نویز موجود در نمونه استاندارد نیز مجهز هستند. سنهایزر می‌گوید که در ایجاد عمر باتری بالا نیز موفق بوده و مدل ذکر شده قادر است با یک بار شارژ تا 22 ساعت موسیقی پخش کند.
 
این هدفون‌ها برای دو مدل On-Ear و Over the Ear به ترتیب با قیمت‌های 399 دلار و 499 دلار به فروش می‌رسند. خبرنگار The Verge نیز که آن‌ها را از نزدیک تست کرده بر کیفیت صدا، عملکرد عالی سیستم حذف نویز و همینطور طراحی و استحکام آنها صحه گذاشته است.
 
سنهایزر همچنین ورژن بلوتوثی هدفون‌های Urbanite XL را نیز به صورت بلوتوثی عرضه کرده است. این مدل نیز با قیمت 299 دلار به فروش خواهد رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.