تلفن همراه

گجت

January 7, 2015
13:50 چهارشنبه، 17ام دیماه 1393
کد خبر: 66435

با CES 2015: بلندگوی دو تکه‌ی Air Squared موسیقی را در حالت معلق پخش می‌کند

نمایشگاه CES 2015 پذیرای طیف گسترده‌ای از محصولات است که در بین آن‌ها ابزار‌های جالب توجهی دیده می‌شود. بلندگوی معلق Air Squared را باید در میان جالب‌ترین گجت‌های معرفی شده در این نمایشگاه جای داد.
 
 بلندگوی معلق Air Squared در مقایسه با بلندگوهای تراز اول موجود در بازار و نمونه‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2015 از نظر کیفیت پخش صدا٬ حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما ایده‌ی جالبی در تولید آن بکار گرفته شده است. این بلندگوی معلق با بهره‌گیری از قابلیت مغناطیسی که در آن گنجانده شده بصورت معلق روی هوا قرار می‌گیرد. ایر اسکواردد از دو قسمت تشکیل شده که با قراردادن این دو بخش روی هم شاهد هیچ گونه‌ای تماسی بین این دو تکه از بلندگو نیستیم، بلکه قسمت بالایی بصورت معلق در فضا قرار گرفته و به پخش موسیقی ادامه می‌دهد. این بلندگو از وجود یک میکروفون نیز بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ی خوبی برای انجام مکالمات صوتی در کنفرانس‌ها تبدیل کرده است. همچنین باید به وجود یک پورت USB در قسمت زیرین اشاره کرد که برای شارژ کردن این بلندگوی جالب مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
قابلیت معلق بودن در هوا از طریق استفاده از آهن‌رباهای قدرتمند داخل هر دو قسمت فراهم شده است. برای اینکه قسمت بالایی را بتوان بصورت معلق روی هوا قرار داد، باید آن را در مکان تعیین شده گذاشت که این موضوع با استفاده از قالب پلاستیکی این گجت قابل انجام است. با استفاده از اتصال بلوتوث می‌توان گوشی‌هوشمند را به این بلندگو متصل کرد. باتری این بلندگوی معلق امکان پخش موسیقی تا ۱۲ ساعت را برای کاربران فراهم می‌کند.
 
ایر اسکوارد را می‌توان با پرداخت ۱۹۹ دلار از آن خود کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان این بلندگو، کیفیت صدا به علت معلق بودن بهبود یافته است، اما خریداران٬ این بلندگو را به خاطر کیفیت صدا نخواهند خرید، بلکه فاکتور کلیدی در فروش این محصول را باید قابلیت آن در معلق بودن دانست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.