تلفن همراه

گوشی

January 10, 2015
13:45 شنبه، 20ام دیماه 1393
کد خبر: 66492

با CES 2015: معرفی موبایل Lenovo A6000

 
کمپانی لنوو در CES 2015 خوش درخشید و محصولات متعدد جدیدی را اعم از لپ تاپ، موبایل و حتی SmartBand معرفی نمود. از جمله موبایل های جدیدی که در این نمایشگاه معرفی شدند Lenovo A6000 بود که با پردازنده ۶۴ بیتی Snapdragon 410 وارد بازار خواهد شد. این پردازنده از ۴ هسته ۱٫۲ گیگاهرتز Cortex A53 بهره می برد. صفحه نمایش IPS پنج اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، یک گیگا بایت رم، ۸ گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین ۸ مگا پیکسل در پشت و ۲ مگا پیکسل در جلو و پشتیبانی از ۴G LTE در دو سیم کارت از جمله مشخصاتی هستند که برای این دیوایس ذکر شده است. با توجه به مشخصات، این محصول با هدف میانه بازار طراحی شده و توانایی های چشم گیری ندارد اما قیمت عرضه ۱۰ هزار روپیه ای Lenovo A6000 در کشور هندوستان که معادل ۱۶۹ دلار است را می توان یکی از نقاط قوت این دیوایس دانست. گفته شده است که این محصول در هفته های آتی وارد بازار کشور هند می شود، هنوز توضیحی در مورد عرضه بین المللی موبایل جدید لنوو داده نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.