اپراتورها

تلفن همراه

January 12, 2015
11:15 دوشنبه، 22ام دیماه 1393
کد خبر: 66527

افزایش نرخ مکالمات در اختیار اپراتورها نیست

معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه یکی از اقدامات این شرکت در سال آینده ارتقای کیفیت تمامی سرویس‌ها به خصوص اینترنت پرسرعت و به گونه‌ای است که رضایت تمام مشترکان را جلب کند.
 
علی کارگزار با اشاره به اینکه در طرح هم‌کدسازی برای 28 میلیون تلفن ثابت به شکل مطلوبی انجام شد، اظهار کرد: افزایش نرخ مکالمات و خدمات در اختیار هیچکدام از اپراتورهای کشور نیست لذا هر زمان این افزایش و کاهشها به شکل قانونی ابلاغ شود، ملزم به اجرا خواهیم بود.
 
او که در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت مخابرات مازندران در جمع خبرنگارن سخن می‌گفت اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت جدید تاکید ویژه‌ای بر بحث گسترش اینترنت پرسرعت در روستاها داشته و فعالیتهای گسترده‌ای را در این باره در دست اقدام دارد.
 
وی با بیان اینکه تاکنون 7000 روستای کشور از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند، افزود: این امر موجب ورود و ارایه خدمات گسترده در حوزه‌های مختلف در دل روستاها شده است.
 
معاون تجاری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تصریح کرد: طرح هم کدسازی تلفن‌های ثابت کشور به شکل 100 درصدی و با موفقیت 100 درصدی بدون کوچک ترین اختلالی انجام شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.