January 18, 2015
10:55 یکشنبه، 28ام دیماه 1393
کد خبر: 66678

گران‌ترین فناوری‌های ارائه شده در نمایشگاه CES

درحالی که گفته می‌شود نمایشگاه CES بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری‌های نوین در تاریخ محسوب می‌شود، می‏توان یک ویژگی دیگر هم برای این نمایشگاه در نظر گرفت و آن ارائه فناوری‌های جدید با قیمت‌های سرسام‌آور و گران است. امسال در نمایشگاه CES تکنولوژی‏هایی به نمایش گذاشته شد که علاوه‌بر غیرقابل پیش‌بینی بودن درباره نحوه کارشان دارای گران‌ترین قیمت‌ها هم بودند. در ادامه با 11 مورد از گران‌ترین فناوری‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2015 به گزارش سایت CNET آشنا شوید.
 
 خنک‌کننده 1100 دلاری
در مقایسه با محصولات دیگری که در نمایشگاه CES به نمایش درآمد واقعا گران است اما زمانی که در مورد این واقعیت فکر می‌کنیم که این یک کیف خنک‌کننده kube برای حفظ نوشیدنی‌ها است که دارای آهنگ و هوای سرد است می‌تواند به‌عنوان یک وسیله خوب محسوب شود. Kube جزو نمونه‌های اولیه‌ای است که شما برای خرید آن از همین حالا باید شروع به پس‌انداز کنید. این یک نمونه از محصولاتی است که با دیدن برچسب قیمتش دود از سر آدم بلند می‌شود. دستگاه خنک‌کننده Kube با قیمت ۱۱۰۰ دلار، هم مجهز به وای‌فای بوده و هم موزیک پخش می‌کند.
 
 صفحه نمایش 6 هزار دلاری
اگر شما علاقه‌مند به فناوری‌های هنری هستید نمایشگر مجهز به وای‌فای Soundwall با قیمت ۶۰۰۰ دلار که تجربه‌ای چندرسانه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، دستگاه مناسبی است. این صفحه نمایش که به وای‌فای متصل است قابلیت تماس را برایمان فراهم می‌کند و یک تجربه فوق‌العاده چندرسانه‌ای در قرن 21 است.
 گوشی 6 هزار دلاری
از برچسب قیمت 6 هزار دلار برای این گوشی تعجب نکنید چون باید با یک لامبورگینی تماس بگیرید که از پوست گوساله و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. قیمت گوشی شرکت لامبورگینی به نام 88 Tauri که طراحی ظاهری کاملا ایتالیایی داشته 6 هزار دلار است. بدنه این تلفن هوشمند از فلز با پوشش چرم ساخته شده و در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه خواهد شد.
 
 اجاق گاز هوشمند 9 هزار دلاری
این یک سری جدید از اجاق گازهای هوشمند است که دارای جای کافی برای کباب کردن است که به صورت مبتکرانه زیبایی و هوشمندی را به اجرا درآورده است. اجاق گاز هوشمند Smart Grill ساخت شرکت Lynx است که شما می‌توانید با فراهم آوردن مواد اولیه و انتخاب یک دستور پخت مشخص کار آشپزی را به آن واگذار کنید. ۳۶اینچی آن ۷۵۰۰ دلار، ۳۰ اینچی آن ۶۰۰۰ دلار و مدل غول ۴۲ اینچی آن ۹۰۰۰ دلار خواهد بود.
 
 هود هوشمند 14 هزار دلاری
این همان چیزی است که یک زن و شوهر که به‌تازگی وارد خانه مشترک شده‌اند می‌خواهند اما باید تصمیم بگیرند که برای خرید آن می‌خواهند 14 هزار دلار هزینه کنند یا نه؟ هود شرکت Miele که ۴۸ اینچی است و ۱۴ هزار دلار قیمت دارد. این هود از جنس استیل ضدلک بوده و مجهز به شبکه وای‌فای است.
 
 پرینتر سه‌بعدی 5هزار دلاری
اگر اکثرا می‌شنوید که درباره پرینترهای سه‌بعدی صحبت می‌شود باید گفت که هنوز هم این یک تکنولوژی جدید است. چاپگر سه‌بعدی ۵ هزار دلاری XFAB ساخت شرکت Digital Wax Systems که همراه اپلیکیشن شبیه سازی سه‌بعدی عرضه می‌شود ابتدا با استفاده از لیزر، جسم را به‌طور کامپیوتری شبیه سازی می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا پیش از کپی جسم شبیه‌سازی شده را ویرایش دستی کند.
 
 چاپگر سه‌بعدی 20 هزار دلاری
این یک چاپگر سه‌بعدی با قطع بزرگ، با حجم بالا و گران با حداقل قیمت 20 هزار دلار است. شما با این چاپگر غول آسا و سه‌بعدی DP10003 با توجه ابعاد بزرگی که دارد می‌توانید یک خانه چاپ کنید.
 
 چاپگر سه‌بعدی رنگی 54 هزار دلاری
همانطور که قبلا گفتم، تکنولوژی جدید می‌تواند گران باشد، اما برای برش لبه در چاپ سه‌بعدی به همراه رنگ کامل با استفاده از کاغذ ساده شما باید 54 هزار دلار هزینه کنید. چاپگر سه‌بعدی رنگی True Colorساخت شرکت Mcor IRIS با قیمت ۵۴ هزار دلار یکی از گران‌ترین فناوری‌ها است. اگر مایل به گرفتن پرینت رنگی نیستید می‌توانید نوع تک‌رنگ آن را با قیمت مقرون به صرفه 34 هزار دلار بخرید.
 
 بلندگوهای 42 هزار دلاری
این دیوانگی است که چنین قیمت گرانی را برای یک بلندگو بپردازید، هرچند این قیمت برای هزینه تجهیزات و همچنین شکل و عملکرد آن تعیین شده است. این بلندگوها برای مثال گزینه‌های زیادی را برای خاموش و روشن کردن قسمت‌های مختلف دارد. بلندگوهای Swans 2.8A با قیمت ۴۲ هزار دلار بهترین تجربه شنیداری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
 
تلویزیون 25 هزار دلاری
تلویزیون جدید شرکت ال جی به نام ۷۷EG9900 با نمایشگر خمیده اولد با قیمت ۲۵ هزار دلار که با فشار دادن یک دکمه از حالت فلت و بالعکس بر می‌گردد. این تلویزیون در سال 2015 قابل دسترس است. قیمت این مدل درحالی‌که هنوز چندان شناخته شده نیست از 25 هزار دلار شروع می‌شود.
 
 تلویزیون 105 اینچی 120 هزار دلاری
و اما آخرین تکنولوژی که البته ارزان‌ترین نیست. تلویزیون 105 اینچی سامسونگ با قابلیت خمیدگی است.این مدل در نمایشگاه ces از اولین‌ها بود اما انتظار می‌رود در سال 2015 به تدریج این تکنولوژی نه فقط بزرگ‌تر، بلکه گران‌تر هم ارائه شود. تلویزیون ۱۰۵ اینچی غول‌آسای سامسونگ با نمایشگر خمیده قرار است با قیمت 120 هزار دلار در سال‌جاری عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.