اپراتورها

تلفن همراه

January 19, 2015
10:32 دوشنبه، 29ام دیماه 1393
کد خبر: 66725

جزئیات پخش زنده جشنواره فیلم فجر روی موبایل

پس از سی و سه دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر، پخش تصویری زنده بخش‌هایی از این جشنواره روی موبایل ممکن شد.
سامانه دسترسی به منابع تصویری سی و سومین جشنواره فیلم فجر با نام رای فجر اخیرا آغاز به کار کرد.
 
رئیس سازمان سینمایی درباره احساس نیاز به راه‌اندازی این سامانه، می گوید: 33 سال است که جشنواره فیلم فجر در کشور برگزار می‌شود و مردم در تمام استان‌ها علاقه‌مند هستند در جریان این رویداد قرار بگیرند اما این جشنواره فقط در تهران برگزار می‌شود.
 
قرار است با راه‌اندازی این سامانه برای نخستین بار شامل اخبار، تصاویر، پوستر، مصاحبه بازیگران و رویدادهای نشست‌ خبری مرتبط با سی و سومین جشنواره فیلم فجر به صورت زنده و با چند دقیقه‌ای تاخیر در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. هنوز امکان پخش آنلاین فیلم‌های این جشنواره وجود ندارد.
 
این سرویس بر بستر اینترانت است و از پهنای باند بین المللی استفاده نمی‌کند؛ البته این سامانه فعلا تنها روی سیم‌کارت‌های رایتل موجود و در 228 شهر تحت پوشش این اپراتور قابل استفاده است.
 
مدیرعامل رایتل در گفت‌وگو با فارس هزینه استفاده از این سرویس را بر مبنای حجم اعلام کرد و گفت: قیمت هر گیگ حجم استفاده شده 10 هزار تومان است.
 
مجید صدری علت برابری قیمت این سرویس مبتنی بر اینترانت با قیمت گران بسته‌های اینترنت یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه را ارزشمندی و دسترس‌پذیری این اخبار عنوان کرد.
 
وی معتقد است: این قیمت در مقابل خرید یک سی‌دی جشنواره فجر که حدود 3 هزار تومان است، عددی محسوب نمی‌شود.
 
بنابرآمار رسمی اعلام شده،‌ طی 15 ماه گذشته تعداد مشترکان این اپراتور از 350 هزار مشترک به 3 میلیون مشترک و درآمد آن 8 برابر افزایش یافته و چنین سرویس‌هایی می‌تواند راهی موثر بر افزایش جذب مشترکان و درآمدزایی اپراتور باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.