اپراتورها

باندپهن سیار

تلفن همراه

January 19, 2015
21:23 دوشنبه، 29ام دیماه 1393
کد خبر: 66760

برای اولین بار در ایران ایرانسل بسته نامحدود اینترنت همراه عرضه کرد

برای اولین بار در ایران، ایرانسل اقدام به عرضه بسته‌های نامحدود اینترنت همراه کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از ارائه بسته‌های افزایشی متنوع اینترنت همراه و استقبال مشترکین از این بسته ها، ایرانسل با هدف افزایش سطح رضایت مشترکین، مدیریت ترافیک و استفاده بهینه‌تر از اینترنت همراه، برای اولین بار در کشور بسته های نامحدود اینترنت همراه را به مدت محدود در اختیار مشترکین خود قرار داد. 
 
براساس این گزارش، بسته شبانه نامحدود اینترنت همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت 3هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی ایرانسل هم با قیمت 10هزار تومان از طریق کددستوری ویژه #5*555* در اختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. 
 
بدین ترتیب مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانند بر اساس برآورد خود از نیازشان به اینترنت، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه و هفتگی شبانه انتخاب نموده و هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. بسته‌های نامحدود شبانه ایرانسل در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده هستند.
 
اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات اینترنت همراه ایرانسل مبتنی بر فناوری های EDGE، 3G و 4G و همچنین سبد متنوع بسته های اینترنت همراه کشور، از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.