امنیت

فناوری اطلاعات

January 27, 2015
11:25 سه شنبه، 7ام بهمنماه 1393
کد خبر: 66975

آموزش رایگان والدین برای کنترل فرزندان در محیط اینترنت

شرکت ارتباط امن دیروز با برگزاری سمینارتخصصی فناوری اطلاعات به تشریح فعالیت‌های شرکت در حوزه IT و به خصوص محصولات امنیتی و کارکرد آنها پرداخت و در کنفرانس خبری جداگانه با حضور مدیرعامل و مدیر فنی شرکت سیف‌سافت نماینده رسمی آنتی‌ویروس‌های خانگی آویرا، اعلام کرد که به زودی برای آشنایی والدین نسبت به چگونگی استفاده از آنتی ویروس آویرا جهت کنترل کودکان در محیط اینترنت تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش امضا خواهند کرد.
 
 
فرزاد شهنازیان مدیرعامل سیف سافت در این نشست با بیان اینکه آموزش‌های فنی این شرکت برای استفاده از آنتی ویروس‎ها به صورت رایگان است، گفت: یکی از پروژهای مهم شرکت برای سال آینده که تا سه هفته دیگر کلید می‎خورد، آویرا مدرسه(Avira schools) است که در واقع فضای امن اینترنت را برای والدین تعاریف خواهیم کرد.
وی افزود: بر این اساس آن دسته از والدینی که می‎خواهند از طریق آنتی‎ویروس آویرا محیطی امن‎تر برای فرزندان خود ایجاد کرده و آنها را کنترل کنند، می‎توانند به صورت رایگان در این کلاس‎های آموزشی شرکت کنند.
شهنازیان همچنین اضافه کرد: در حال حاضر رایزنی‎ها با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته  و آنها از این طرح بسیار استقبال کرده‎اند.
او گفت: از دیگر اقداماتی که سال آینده به آن خواهیم پرداخت دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران آنتی ویروس آویرا و انتقال آن به شرکت مادر است.
وی با بیان اینکه آویرا اکنون 3 هزار کاربر سازمانی در ایران دارد، گفت: قطعا بر اساس نیاز مشتری بازار را توسعه خواهیم داد و محصول آویرا را طبق استاندارد اروپا در ایران لانچ خواهیم کرد.
  چرا آویرا!
مدیر فنی شرکت سیف سافت در ادامه این نشست در خصوص دلیل انتخاب آنتی ویروس آویرا در میان آنتی ویروس‎های متعدد موجود در بازار گفت: این محصول آلمانی است و بیش از 30 سال سابقه دارد که بخشی از درآمدش صرف امور خیریه می‌شود.  مهرآزما افزود: در بخش بازدید سایت آویرا ایران دومین کشور است که کاربران آن از سایت بازدید کرده‎اند که نشان ازمحبوبیت این برند بین کاربران ایرانی دارد.
وی اضافه کرد: نکته دیگر اینکه 4 کمپانی معروف تجزیه و تحلیل آنتی ویروس در دنیا آویرا را تحلیل کرده و به آن امتیاز بالایی داده‎اند.
  کارکرد آسان
مهرآزما یکی دیگر از قابلیت‎های آویرا را کارکرد آسان آن عنوان کرد و گفت: اغلب آنتی ویروس‌ها دارای مکانیزم پیچیده‌ای هستند اما این محصول به سادگی بر روی سیستم قابل نصب است و نیاز به دانش تخصصی ندارد.وی افزود: در عین حال نسخه 2015 آویرا با حداقل امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بر روی هر سیستم عاملی به سادگی نصب خواهد شد. 
مدیر فنی سیف سافت از دیگر مشخصات این آنتی‌ویروس را محافظت از سیستم‌ها با کمک محیط ابری دانست و گفت: این نرم‌افزار قابلیت مقابله با تهدیدات نوظهور و مدیریت پردازش را دارد. وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این محصول که برای کاربران ایرانی مهم است، امکان انتقال اطلاعات یکی سیستم به سیستم دیگر است و تنظیمات شخصی ویندوز است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.